hellblazer91 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sikkert mange som vil blir litt småirritert og fortelle meg at jeg skal google dette opp, men jaja. Faktumet er at jeg har faktisk googlet om dette med hvilke kreatin som er bra og som kan passe meg og hva forskjellige person mener. Ut av dette har jeg bare blitt mer forvirret så jeg tenkte bare at jeg likevel skulle starte denne tråden. Som sagt...alle har sine egne meninger og forskjellig kropp. Den eneste jeg har brukt er Tricreatine Malate. Følte jeg fikk en god effekt i starten med dette. Kjente at jeg klarte å holde ut mer. Etterhvert ble jeg litt sløv med å huske å ta d hver dag så da sitter jeg med litt dårlig erfaring siden jeg bare har prøvd et merke. Men hvilke kreatin burde jeg egentlig velge som en start? Jeg lurer bare på å kjøpe meg vanlig Monohydrat slik jeg kan variere etterhvert hva som passer meg best. Dessuten har jeg lest at forskning har påstått at vanlig monohydrat funker som oftest bedre enn de fleste andre kreatinene i markedet med de forskjellige fancy navna og de utrolige beskrivelse av hvor godt dem funker. Hva mener dere? Vil ha svar fra dere som har erfaring og faktisk har brukt kreatin og vet litt Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kreatin Monohydrat av billigste sort fungerer utmerket. Siden du har fått en kg økning /merket effekten før regner jeg med at du ikke er nonresponder som har fulle lagre fra før. Grunnen til at det finnes så mange typer er at det er vanskelig å konkurrere på ren kreatin, da lager man falske historier om at kreatin M brytes ned i løpet av sekunder osv, dvs sverte kreatin M , så tilsetter man basisk aske i sitt produkt og reklamerer med at dette motvirker syren i magesekken eller lover et bedre opptak osv. Alt dette er ren løgn for å fremme sitt produkt og ikke noe annet. Da forblir fortsatt ren kreatin M best og ofte billigst. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja... d var nok det jeg trodde. Som oftest så begynner man å tro på det da og da går d i grunn inn på hjernen din at d virker dritbra siden produsenten sier d;P Selvfølgelig kan noen av dem snakke sant, men liker ikke tanken at det er så mange som finner på så mye dritt for å lure penger fra folk som har lyst å trene seriøst. Men takk for opplysningen jeg går for vanlig kreatin monohydrat Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 jeg tror jeg kjøper enten http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk...et.aspx?plid=30 eller dette http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=4161 Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du trenger 5g pr dag, varer latterlig lenge. Lenke til kommentar
Foror Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var fint at det var en tråd angående kreatin, for det er noe jeg lurer på. Man skal ifølge instruksjonene ha noen ukers, til en måneds pause på kreatin etter rundt 2 måneders bruk. Men hvorfor? Er det sånn at jeg kan forsette å få i meg 5g om dagen videre selv om jeg har passert 2 måneder, og det vil ikke ha noen negativ virkning? Følger vel som regel instruksjoner osv, men kan tenke meg at det blir demotiverende å gå ned i kg, og miste den effekten det har hatt på treninga. Selv om det bare er for en måned. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det er printet på pga man ikke visste bedre. En overdose kreatin i mange år på rad ga ingen bivirkninger i et forsøk, kreatin hjelper til med å beholde masse på en diett så kreatin kan du bruke året rundt resten av livet uten pause om du vil. Det sier egentlig seg selv, det er kreatin i fisk, kjøtt og bær så man kommer ikke uten om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå