Demantios Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 "Så fin du er på håret, er det ekte?" Negging begynner å bli litt oppbrukt Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) "Pent bilde " Holder vel? Endret 17. oktober 2009 av Kalars Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 skrev: det der var meget pent **** Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har lagt ut et nytt bilde fra meg (etter 2 år med det samme), og det eneste kommetar jeg fikk var "Wow kvisene dine gikk bra vekk" Javel. Det er jo en god ting Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 LOL fikk noe noe "napp" på komentaren din da? jeg ville gått for den samme du gikk for.. var mye spesielle forslag her inne, så bra at du ikke gikk blindt etter di "jeg kunne glatt voldtatt deg i ei bakgate" jeg hadde SÅ fallt for den.. naat Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det har ingenting å si, hun tenker ikke på kommentaren du skrev på profilbilde hennes neste gang når du sjarmerer henne i senk eller driter deg totalt. Sett ting i kontekst, mann. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kommer helt ann på hvilken type jente det er, de som er pene OG er småslutty etc har ofte titallsvis av kommentarer fra gutter som skriver " wow, digg!<3<3", du er digg! osv.. Så om hun er en slik en, tror jeg ikke det vil få deg noe oppmerksomhet Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skriv "Seeexeeh" Få det til å virke litt halvhjerta Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Fine øyne. Spesielt det høyre!" Jeg hadde helt ærlig soleklart valgt den der. Den hadde jeg veldig sansen for. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Fine øyne. Spesielt det høyre!" Jeg hadde helt ærlig soleklart valgt den der. Den hadde jeg veldig sansen for. +1 Den der var slettes ikke dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå