furiousanimal Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei En dame jeg er dødsforelska i har fått nytt profilbilde på face, men jeg må ha noe som fenger bra. må ha en god kommentar og kompliment på bilde. Kommer ikke på noe akkurat nå, så lurer på om det er noen her inne som har noe bra å komme med? Endret 16. oktober 2009 av Patience Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er ikke akkurat lett å hoste opp en kommentar til et bilde man ikke har sett da Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 # Tråden er gjenåpnet på grunn av moderatorkløning :-) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei En dame jeg er dødsforelska i har fått nytt profilbilde på face, men jeg må ha noe som fenger bra. må ha en god kommentar og kompliment på bilde. Kommer ikke på noe akkurat nå, så lurer på om det er noen her inne som har noe bra å komme med? Må du kommentere noe da? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan jo kommentere bakgrunnen til bilde? Er kanskje ikke så veldig orginalt, men jeg synes det funker hver gang. F. eks hvis hun står med en iPod på bilde skriver du: "Fin iPod, ny eller? " ol Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "Fine øyne. Spesielt det høyre!" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis du er dødsforelska i henne, bør ikke bildekommentar på face være det første steget. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Blah face .. "Your name" likes this (thumps up) Your Comment: Wow, vakkert bilde Nåååh så søtt a gitt;) Så vakker du er!!!!!!!! (ikke glem mange utropstegn eller mange smilefjes) Vanskligere er det ikke. Og hvis du sliter med å finne på noe å skrive til ei du er dødsforelska (dine egene ord) så må du kan vurdere det litt. Men nå har jeg ikke sett bilde. Så det er kanskje litt dumt å skrive seriøse kommentarer (at hun er vakke etc etc) hvis det bare er et tullebilde. Hvor hun har sett bedre dager, du skjønner hva jeg mener. Endret 16. oktober 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 kommer ann på hva slags type jenta er. jeg ville sagt noe i denne duren: SÅ DEILIG men nok om meg, fint bildet forresten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "SÅ DEILIG" = "Jeg skulle gjerne pult deg, men driter i følelsene dine." Noe med søt er bedre. Pene øyne osv. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Flott bilde av deg! den/det <plagg elelr noe sånt> passet deg virkelig godt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Edit: drit i det. Endret 16. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Men herre da.. du skal jo ikke fri til jenta.. bare si at bildet var pent.. Du sier jo ikke direkte at "herregud du er grisedeilig på bildet" du sier jo bare at det er et pent bilde. Selv saddam hussein kunne da være "pen" på bilder selv om han var støgg som bare det. "Fint bilde " betyr ikke mer enn at bildet var fint.. Bruk det :-) Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Men herre da.. du skal jo ikke fri til jenta.. bare si at bildet var pent.. Du sier jo ikke direkte at "herregud du er grisedeilig på bildet" du sier jo bare at det er et pent bilde. Selv saddam hussein kunne da være "pen" på bilder selv om han var støgg som bare det. "Fint bilde " betyr ikke mer enn at bildet var fint.. Bruk det :-) Heheh okei, jeg skrev bare at det var veldig pent, det kan vel ikke skade? Lenke til kommentar
felaci Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heheh okei, jeg skrev bare at det var veldig pent, det kan vel ikke skade? Gratulerer, du har ein snøballs sjangse i helvette med ho no. Neida, berre kødder. Ser ikkje korleis det kan skade, men det kjem og heilt ann på jenta. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 du skulle ha skrevet: kunne glatt voldtatt deg i ei bakgate Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 du skulle ha skrevet: kunne glatt voldtatt deg i ei bakgate hahah ja lurer på hvordan hun hadde reagert da Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Failure. Burde slengt inn en morsom kommentar, ikke en standard "pent bilde". Lenke til kommentar
Niks Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 "Så fin du er på håret, er det ekte?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå