Chad Thundercock Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) http://www.bestpris.net/product_info.php?products_id=99 Hvor effektivt er dette egentlig? Er dritt lei av å betale flere titalls høvdinger i fartsbøter årlig. Endret 15. oktober 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Indian Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 De virker men må være av den typen som ikke politiet oppdager. 6,490 kroner er alt for mye, ca 2500 kroner i England. Få dem til å sende den til Strömstad og kjøre over og hente den. En ny type er 2-delt. Den ene delen gjemmes foran bak grillen og hoved delen inn i bilen. Det er mulighet til å koble til to sensorer, en bak og en foran. Denne koster ca 4000 i England. Bor du for langt unna, så kan jeg hente den og sende den videre i Norge. Er i Strömstad ca 2 ganger i måneden. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Så det er lovlig med slike jammere i Sverige? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg syns nå det lyser kraftig ironisk av det å betale like mye som det koster å kjøre omtrent 20 km/t over grensa for en laserjammer som kanskje virker. Dette er uansett noe du sannsynligvis vil finne billigere på eBay. Ser i hvert fall at de tar seg friskt betalt for laservarslerne fra Whistler. Med den gunstige dollarkursen kan du få de for omtrent halv pris. Tviler på at avansen på de andre varene deres er særlig lavere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Haha, du skal bruke masse penger på å teste laserjammere OG få svære fartsbøter i tillegg, istedet for å bare senke farta di noen km/h og slippe alle bøtene? For en tulling. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Haha, du skal bruke masse penger på å teste laserjammere OG få svære fartsbøter i tillegg, istedet for å bare senke farta di noen km/h og slippe alle bøtene? For en tulling. Nei, det er ikke bare å sette ned farta. Har verken tid eller tålmodighet til å ligge bak nervøse idioter og trafikkfarlige paragrafryttere. Men så handler ikke tråden om dette, så GTFO. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Så det er lovlig med slike jammere i Sverige? Lovlig eller ikke lovlig, jeg har opplevd at ikke en eneste EU pakke er blitt kontrollert i Sverige. jeg snakker om ca 50 pakker til nå. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Siden trådstarter har tenkt til å bruke denne innretningen i strid med blant annet veitrafikkloven § 13 a stenges denne tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg