genetex Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Heisann folkens. Skulle kjøpe AoC nå online på Steam for å prøve dette ut. Det første jeg reagerte på, vet ikke hvorfor dette skjedde, men trengte ikke komme med noe kortinfo osv som jeg vanligvis må på Steam, fordiom jeg har kjøpt spill der flere ganger. Kom "Purchase confirmed" eller noe med en gang. Noen som vet hvorfor dette skjer? Uansett, det var selvsagt ikke grunnen til at jeg lagde denne tråden. Etter at jeg har kjøpt det, får jeg opp en boks der det står jeg må gå inn på funcom sine sider og lage konto, forståelig, med en link til meg. Trykker, og begynner å mekke konto. Står helt øverst at når kontoen er laget, vil 30 dagers gratis spilletid begynne å "bli brukt". Greit nok. Men hvorfor i HELVETTE tvinger dem meg da til å velge mellom ett 1/3/6/12 mnd abonoment der da? Tenkte jeg ikke trengte å trykke på noen av dem siden jeg har 1 mnd gratis, men når jeg trykker "complete" etter å ha fylt ut alt, så NEI, der har jeg visst glemt og fylle ut hvor mange mnd jeg vil betale for. Kødder dem med meg? Er det her det mest proff greiene de får til, et så stort spillselskap? Ble så forbanna jeg bare lukka hele driten, makan til møkk har jeg faen ikke vert borti på lenge. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 du må betale 1 eller flere mnd for å få en gratis mnd, det er for at folk skal komme seg inn i spillet og kanskje bli hekta. du får ikke noen gratis mnd før etter du har betalt 1 eller flere mnd. hvis du kjøper 1mnd så får du spilt i 2mnd siden de gir deg en gratis Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvorfor kunne du ikke bare stikke ned på butikken og kjøpe spillet for 99 og få 2 måneders spilletid? Eller last ned en Trail for spillet her istedenfor helt gratis: www.ageofconan.com/trail Men det er jo ikke noe nytt med tråder som blir opprettet av bitre WoWere for å slenge dritt om FC og AoC. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Spiller ikke WoW desverre, er mange år siden jeg spilte det. Ikke visste jeg at det var gratis trail heller, og nå kan ikke jeg bare stikke ned på en butikk og kjøpe spillet for 99kr, bare fordi du kan dette. Så jeg kommer ikke hit og slenger dritt om AoC, jeg har jo ikke prøvd det engang, men sier seg selv man blir forbanna når man får 1 mnd gratis med på kjøpet, som man ikke kan bruke før man kjøper 1 mnd ekstra. Men om du synest det er en veldig profesjonell måte å gjøre ting på, så får det være din mening. Synest i det minste de kunne gitt info om dette før jeg kjøpte det på steam. Lenke til kommentar
lykketrolle03 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Spiller ikke WoW desverre, er mange år siden jeg spilte det. Ikke visste jeg at det var gratis trail heller, og nå kan ikke jeg bare stikke ned på en butikk og kjøpe spillet for 99kr, bare fordi du kan dette. Så jeg kommer ikke hit og slenger dritt om AoC, jeg har jo ikke prøvd det engang, men sier seg selv man blir forbanna når man får 1 mnd gratis med på kjøpet, som man ikke kan bruke før man kjøper 1 mnd ekstra. Men om du synest det er en veldig profesjonell måte å gjøre ting på, så får det være din mening. Synest i det minste de kunne gitt info om dette før jeg kjøpte det på steam. som jeg har fått med meg så betaler du ikke for den mnd før etter det har gått en mnd. så d skal bare være å klikke på 1 mnd subscription og få den første gratis og når den accounten er åpnet og er playable kan du bare kansellere subscriptionen din og ikke betale for det. har plagdes sinnsykt mye med aoc siden jeg og.. spillet er bra men de kunne ha forandret siden sin:p Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Yeesh... Bare velg et av valgene, og få 30 dagers spilletid først, blir jo ikke trekkt før 30 dager er brukt anyway. Bare husk å avslutte avtalen hvis du ikke planlegger mer enn 30 dager. Slik fungerer alle MMOs jeg har prøvd, men bare så du vet det, den nye Trialen på 7 dager trenger du ikke CC til. Ha en god kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå