ingrids Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har en Acer Aspire one 5720z. Pcen min funker bare i sikkerhetsmodus, når jeg skal skrive inn passordet for å komme inn så kommer det bare skurr på skjermen. altså bare fargestreker. Det er litt streker(loddrette hvis det har noe å si) på skjermen i sikkerhetsmodus. Må jeg oppdatere skjermdrivern, eller er det noe feil med skjermkortet? Har prøvd å gjennopprette pcen til et stadie hvor pcen funka. men det hadde ikke noe virkning. Prøvde å oppdatere drivern min men det gikk ikke. mulig jeg ikke gjorde det riktig. Har noe ide hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har en Acer Aspire one 5720z. Pcen min funker bare i sikkerhetsmodus, når jeg skal skrive inn passordet for å komme inn så kommer det bare skurr på skjermen. altså bare fargestreker. Det er litt streker(loddrette hvis det har noe å si) på skjermen i sikkerhetsmodus. Må jeg oppdatere skjermdrivern, eller er det noe feil med skjermkortet? Har prøvd å gjennopprette pcen til et stadie hvor pcen funka. men det hadde ikke noe virkning. Prøvde å oppdatere drivern min men det gikk ikke. mulig jeg ikke gjorde det riktig. Har noe ide hva jeg skal gjøre? Regner med at det er skjermkortet. Hadde noe fuckup med min bærbare en gang (dell xps-m1710) og da var det skjermkortet sin feil. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har hatt samme problem på samme pc og det var skjermkortet som var gåent, som antydet i forrige post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå