Gå til innhold

Trenger tilbakemeldinger på nettiside design!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.films.no har nettopp laget denne nettsiden og trenger noen tilbakemeldinger på designet og sånt!

Veldig ren og enkel side og lett å manuvrere seg rundt på. Det jeg kunne tenkt meg litt mer av var enten en kontrast av en farge eller noe. Eller et "bedre" banner bilde som viser mer hva siden inneholder.

Mine meninger, fin side :)

Lenke til kommentar
legg til en title tag og skriften på linkene på høyre side er for liten.

PS grå skrift på grå bakgrunn funker dårlig

ok:) vi har ikke jobbet med banneren så mye enda, burde vi kanskje gjøre snart...

hva mener du med gråskrift passer dårlig til en grå bakgrunn eller no??

Lenke til kommentar

Det er vel menyen til høyre han mener med grått på grått. Kan bli litt lite kontrast mellom skrift og bakgrunn.

Det beste hadde vært om dere finner en avspiller som fungerer i IE & Opera også. Det blir litt spinkelt med kun støtte til FF 3.5, selv om den fungerer utmerket.

Det ser litt rart ut at du aktiverer så mange "avspillere" på en gang. Velger man f.eks sport, så dukker 4 store sorte vinduer opp. Det hadde vært langt bedre å la det være en spiller og små thumbs under som man klikker på for å velge film. De store nettavisene har det vel sånn at en scroller fram og tilbake i thumbs for å velge klipp.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar
Det er vel menyen til høyre han mener med grått på grått. Kan bli litt lite kontrast mellom skrift og bakgrunn.

Det beste hadde vært om dere finner en avspiller som fungerer i IE & Opera også. Det blir litt spinkelt med kun støtte til FF 3.5, selv om den fungerer utmerket.

Det ser litt rart ut at du aktiverer så mange "avspillere" på en gang. Velger man f.eks sport, så dukker 4 store sorte vinduer opp. Det hadde vært langt bedre å la det være en spiller og små thumbs under som man klikker på for å velge film. De store nettavisene har det vel sånn at en scroller fram og tilbake i thumbs for å velge klipp.

jeg vet at siden er langt fra ferdig, men vi jobber så hart vi kan!! Husk på at jeg bare er 14år:p

Lenke til kommentar

Siden ser fin ut den, ren og oversiktlig. Som det allerede er nevnt så kunne det blitt bedre med noen flere fargekontraster. Syns også den grå teksten var litt uheldig, ville gjort den tydligere. Spesielt datoene var vanskelig å lese.

En annen ting jeg la merke til er at du kunne godt lagd en underkategori med "om Oss" under kontakt, sånn at det er lettere å finne ut hvem dere er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...