Gjest Stolt venn Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Forholdet har til nå vært relativt bra, men de har kranglet av og til. Tidligere idag skjedde det som ikke burde skje... Hun: Jeg har sykt vondt i skulderen!Han: Ntååå. Stakkars lille deg. HIGHfive!!! Hun: ..Orker ikke sarkasme nå, det gjør vondt. Han: Ok, vær kjip du. Peace out Er det god nok grunn til å gjøre det slutt. Poster som gjest for at ingen skal kjenne igjen kompisen eller meg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Uhm.. hva vil du fram til? om det er godt nokk grunn? isåfall ligger det nokk flere grunner i bakrunden. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er ikke noen som helst grunn til og slå opp? Hvis du da ikke går i 5-klasse eller har slutta og gå med bleier. Er man voksen nok så skal man ikke reagere på det der en gang! Adapt sier jeg. Lenke til kommentar
Gjest Stolt venn Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Begge har passert 20... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis dette var den eneste grunnen er dama usansynlig dum. Dersom det lå andre årsaker bak, er det ikke så teit, men da er det nok uansett ikke pga. den episoden. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det kan godt være at det var mye som lå i bakgrunnen, krangler og diverse som ikke ble fortalt videre av han eller henne. Hvis dette du nevnte var grunnen til at hun slo opp, så kan det forholdet umulig ha vært noe tess. Men for alt det vi vet kan det være at dette var dråpen, hvis begge har en god balast med krangler og andre ting på ryggen. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 er tydelig at gubben var lei av hu da Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 For å si det slik: jeg tviler sterkt på at dét der er grunnen til at hun slo opp, heller en utløsende årsåk sammen mye annet. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Begge har passert 20... Da har det nok vært siste dråpen ja. Mange småkrangler som ender med den lille dytten. Men hvorfor lurer du på dette "stolt venn"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå