Skaarud Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter en billig stasjonær som drar spesielt CSS 110% uten noen som helst problemer. Den jeg har hatt i kikkerten er denne her! Tror dere den er verdt å kjøpe? Tenkte også på denne skjermen. Ang. dataen jeg linket til; det følger ikke med et operativsystem til denne? Hva anbefaler dere i så fall? Jeg vet jeg har en XP Home Edition CD liggende her hjemme, eller synes dere jeg skal gå for noe nyere på en ulovlig måte? På forhånd takk for hjelpen! Mvh. Steffen Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den pcen passer deg nok meget bra Skjermen er ikke noe å si på , jeg har den selv . MEGET fornøyd med den Lenke til kommentar
Skaarud Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva tror du ang. operativsystem da? Pcen kjører vel lettere med XP? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for Windows 7. Det er enda lettere å dra enn XP samt at det er langt nyere og sikrere. Lenke til kommentar
Skaarud Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 64bit versjonen? Da er det bare å laste ned, brenne til en cd, sant? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jepp. Eventuelt en minnpenn. Lenke til kommentar
Skaarud Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, det er kanskje enklest. Tusen takk for hjelpen, folkens! Lenke til kommentar
Osse Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ganske god ytelse av den pakke, men du kan få mer spilleytelse ut av samme sum, radeon 4870 med 2 gb minne, som er godt nok for windows xp, eller 4 gb minne med radon 4850, bedde disse alternativer vil yte bedere enn den pakken i spill. Her ble det tatt opp mest mulig ytelse for kr 3500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå