Gå til innhold

Akam.no: Test av Kodak DX6340

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

linken til "flere eksempelbilder" går til bildene til Canon EOS 10... ellers har jeg bare "fløyet" over testen men den ser veldig detaljert og bra ut.... Kameraet ser ut til å ha veldig bra pris/ytelse forhold.... synd at jeg ikke skal kjøpe billig kamera nå fordi da hadde nok det blitt valget...

tror Steve i steves digicams bruker en CD som referanse for størrelse... Hadde vært kult om dere også kunne gjøre noe liknende på noen av produktbildene (ser jo at det er det på det ene men litt feil perspektiv). For ikke å kopiere alt for mye kan man jo evt bruke en 200 lapp eller en cola flaske eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Dette kameraet virker jo på mange måter helt knall. Det stod høyt oppe på listen min, med sinne tiltalende egenskaper og lave pris, men etter å ha sett test-bildene må jeg si at jeg er skuffet. Dens evne til å løse opp detaljer f.eks. på murvegger eller i maten i det første bildet i galleriet, var langt under pari. Hvorfor skulle Kodak ødelegge for seg selv på denne måten? :cry:

Lenke til kommentar
Dens evne til å løse opp detaljer f.eks. på murvegger eller i maten i det første bildet i galleriet, var langt under pari. Hvorfor skulle Kodak ødelegge for seg selv på denne måten?  :cry:

Kodaks kameraer er åpenbart laget først og fremst for at papirbilder i mindre format skal bli bra. Det klarer de ganske bra synes jeg.

Hvis målet er å se på bildene i 100 % størrelse på en dataskjerm vil andre produsenter være å foretrekke.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...