Rune-Rolf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg KAN jo ikke bil så godt som mange. Skal nå kjøpe en bruktbil og lurer på hva jeg bør kikke på. Ønsker at bilen er en stasjonsvogn med hengerfeste (vet at dette kan fåes til de fleste biler, men det stiller jo dertil litt krav til motor: ikke 1.6l f.eks.), aircondition/klima og gjerne mulighet for 4wd med diff.sperre. Men her slutter mye av min kunnskap. Ønsker jo en driftsikker bil av nyere dato (helst ikke eldre enn 5 år) og selvfølgelig billig (helst ikke dyrere enn 170'000,-). Så mottar gjerne tips, råd og vink med gode argumenter!!!! Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville ha det samme som deg. For eks 4x4 , 1.6 min , stasjonsvogn, høy bakkeklaring osv. Jeg kjøpte en suzuki liana Så også på Nissan x-trail og hånda cr-v /h-rv Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville tittet nærmere på Subaru Legacy: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19337056 Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ville ha det samme som deg.For eks 4x4 , 1.6 min , stasjonsvogn, høy bakkeklaring osv. Jeg kjøpte en suzuki liana Så også på Nissan x-trail og hånda cr-v /h-rv Hyggelig å høre at flere har samme bil som meg (er fornøyd med min Liana også). Lenke til kommentar
breiulf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kjøp deg 2006 modell VW Passat 1.9 TDI.. koster litt mere enn 170.000,- men sinnsvakt god bil. Har det selv og anbefales rett og slett. God plass Ser bra ut innvendig / utvendig Utrolig god å kjøre og masse komfort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå