Gå til innhold

Hvilken Webshop?


Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe ny PC og jeg har tenkt å kjøpe fra databutikken.com/no, men har hørt at det ikke er så bra.

Hva mener dere, burde jeg kjøpe derfra?

Vet dere om noen andre bra og billige Webshoper?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal snart kjøpe ny PC og jeg har tenkt å kjøpe fra databutikken.com/no, men har hørt at det ikke er så bra.

Hva mener dere, burde jeg kjøpe derfra?

Vet dere om noen andre bra og billige Webshoper?

 

På forhånd takk!

 

databutikken.com/no er bra den sisto. Har bestilt mye derfra. De er kjappe med levering, og har gode priser. 8) Styr unna Mamoz - prøvde nylig å bestille noe derfra. Det sto at de hadde det jeg bestilte på lager, 200+! etc. Sendte noen mail, men varene ble fortsatt ikke sendt. :evil: Sendte til slutt en avbestilling :-?

Lenke til kommentar

Ut fra mine erfaringer vil jeg anbefale deg (og alle andre !) :

 

www.pcbutikken.com

 

Jeg bestilte en Siemens Pocket LOOX derfra for en tid tilbake. Jeg hadde den i temmelig nøyaktig ett døgn før jeg ba om å få returnert den. Jeg måtte nemlig kjøre hard-reset på den 4 ganger fra jeg fikk den levert på jobben (flott service !!) til jeg kom på jobben neste dag, og var dritt-lei ! Jeg sa at jeg heller ville spandere de ekstra kronene på en iPAQ 5450. "Ingen problemer, send den i retur så skal vi sende deg iPAQ'en med en gang". De gjorde altså dette FØR de hadde mottat LOOX'en i retur fra meg !

Et annet eksempel er: Jeg bestilte Olympus Camedia C-5050 fra samme sted og fikk med et CF-kort til en meeeget hyggelig pris! Som jeg har sagt i "webshoperfaringer" før: Har de ikke i sortimentet sitt det man spør etter, skaffer de det. Til alt overmål, skaffet de kameraet til en bedre pris enn noen andre i prisguiden til akamera.no !

:woot:

 

Jeg har nå bestilt alle komponentene til min nye "monster-pc" fra samme sted. www.pcbutikken.com har vært enestående i sin hjelpsomhet, servicevennlighet og kunnskap i denne omgangen også. Jeg kjøper IKKE noe fra noen andre lengre. De har vist meg at service, kunnskap, hjelpsomhet og fleksibilitet er mye, MYE mere verdt enn rene kroner og øre !

Jeg tar av meg hatten for de gutta som driver www.pcbutikken.com og oppfordrer alle andre som har dårlige erfaringer med webshop'er å prøve en telefon til disse ! Hva har du å tape ?

:shrug:

 

DeeJayVZ

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

når jeg kjøpte meg komponenter for å bygge pcn selv kjøpte jeg fra komplett.no og amraam.no

 

grunnen til at jeg valgte å kjøpe fra to forskjellige butikker kom av at jeg både sparte 200kr og fikk alle varene to uker før..

 

komplett hadde feks ikke skjermkortet inne noe amraam hadde +++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...