Z1mz Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg skal snart kjøpe ny PC og jeg har tenkt å kjøpe fra databutikken.com/no, men har hørt at det ikke er så bra. Hva mener dere, burde jeg kjøpe derfra? Vet dere om noen andre bra og billige Webshoper? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bra: databutikken, PSData, komplett, itbutikken. Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Selfølgelig må du kjøpe fra komplett.no ! 8) Rask levering og rimelige Priser... Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 du bør søke litt i prisguiden og sjekke. er noen ting som det neste ikke er prisforskjell på, men andre ting feks Amdxp2800+ skiller det nesten 500 fra den billigste til komplett.no Lenke til kommentar
Junta Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg skal snart kjøpe ny PC og jeg har tenkt å kjøpe fra databutikken.com/no, men har hørt at det ikke er så bra.Hva mener dere, burde jeg kjøpe derfra? Vet dere om noen andre bra og billige Webshoper? På forhånd takk! databutikken.com/no er bra den sisto. Har bestilt mye derfra. De er kjappe med levering, og har gode priser. 8) Styr unna Mamoz - prøvde nylig å bestille noe derfra. Det sto at de hadde det jeg bestilte på lager, 200+! etc. Sendte noen mail, men varene ble fortsatt ikke sendt. Sendte til slutt en avbestilling :-? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Vel etter mine erfaringer, så er servicen like viktig som prisen, og skal du vere sikret begge deler bør du ta en titt innom PSDATA Lenke til kommentar
Z1mz Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Takk for alle svar! Tror jeg velger databutikken... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vil selv annbefale Komplett, PSdata og Absolutt Data. Alle de tre butikkene har gitt meg utmerket service. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Flexi-Data ..som bare er for bregensere. Men er han bergenser vil jeg anbefale Flexi jeg også. Hyggelige folk, god service og akseptable priser. Ellers vil jeg anbefale komplett og PSdara, har ikke hatt noe tull med noen av disse (utenom denne episoden. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 IKKE kjøp fra databutikken, bruttern har kjøpt derfra, og har måttet vente over 2 måneder på returer osv. Bare tull med de! Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hold deg unna Databutikken!! Har en ødelagt disk de ikke vil ta ansvar for. Gidder ikke å ta hele historien nå, men makan til søpplefirma tror jeg du sjelden finner. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 har handlet masse i fra www.komplett.no og www.psdata.no Bestilte en harddisk i fra www.databutikken.com som jeg aldri fikk, det kom ikke ordrebekreftelse fra dem. Når jeg mailet dem fikk jeg aldri svar. Det blir vel det samme på returer. Lenke til kommentar
DeeJayVZ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ut fra mine erfaringer vil jeg anbefale deg (og alle andre !) : www.pcbutikken.com Jeg bestilte en Siemens Pocket LOOX derfra for en tid tilbake. Jeg hadde den i temmelig nøyaktig ett døgn før jeg ba om å få returnert den. Jeg måtte nemlig kjøre hard-reset på den 4 ganger fra jeg fikk den levert på jobben (flott service !!) til jeg kom på jobben neste dag, og var dritt-lei ! Jeg sa at jeg heller ville spandere de ekstra kronene på en iPAQ 5450. "Ingen problemer, send den i retur så skal vi sende deg iPAQ'en med en gang". De gjorde altså dette FØR de hadde mottat LOOX'en i retur fra meg ! Et annet eksempel er: Jeg bestilte Olympus Camedia C-5050 fra samme sted og fikk med et CF-kort til en meeeget hyggelig pris! Som jeg har sagt i "webshoperfaringer" før: Har de ikke i sortimentet sitt det man spør etter, skaffer de det. Til alt overmål, skaffet de kameraet til en bedre pris enn noen andre i prisguiden til akamera.no ! Jeg har nå bestilt alle komponentene til min nye "monster-pc" fra samme sted. www.pcbutikken.com har vært enestående i sin hjelpsomhet, servicevennlighet og kunnskap i denne omgangen også. Jeg kjøper IKKE noe fra noen andre lengre. De har vist meg at service, kunnskap, hjelpsomhet og fleksibilitet er mye, MYE mere verdt enn rene kroner og øre ! Jeg tar av meg hatten for de gutta som driver www.pcbutikken.com og oppfordrer alle andre som har dårlige erfaringer med webshop'er å prøve en telefon til disse ! Hva har du å tape ? DeeJayVZ Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 når jeg kjøpte meg komponenter for å bygge pcn selv kjøpte jeg fra komplett.no og amraam.no grunnen til at jeg valgte å kjøpe fra to forskjellige butikker kom av at jeg både sparte 200kr og fikk alle varene to uker før.. komplett hadde feks ikke skjermkortet inne noe amraam hadde +++ Lenke til kommentar
toretors Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 mpx.no har jeg ikke hatt noen problemer med, dessuten er dem billigere enn de fleste andre butikker. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bruker mpx, psdata, komplett og multicom stort sett når eg skal kjøpe hardware, har berre positivt å seie om dei. Har hørt forskjellig om databutikken så eg har holdt meg unna dei til no.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå