Indian Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg hadde brann i bilen min og så dum som jeg var, slo jeg vekk flammene etter hvert som de kom. Noen minutter senere kom det en med brannslukker. Så begynte marerittet for meg. Sparebank1 satt bilen til reparasjon hos en høkkert i Sarpsborg og protestene mine ble ikke hørt. De hentet bilen og slo av telefon. Tre måneder senere hentet jeg bilen og satt den hos Møller og Sparebank1 gikk motvillig med på å betale regningen. I dag sliter jeg med sporadiske kortsluttninger. I går oppdaget jeg at enkelte steder ble det brukt maskerings tape på ledninger. Det ble siste gang jeg redder bilen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 så moralen her er: sett deg ned å se på, mens du nynner "burn motherfucker, BURN! Lenke til kommentar
Indian Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) så moralen her er: sett deg ned å se på, mens du nynner "burn motherfucker, BURN! Helt enig! Bruk bensin til å slukke brannen Konsekvensen av saken min er at brannslukkeren som jeg kjøpte etter brannen er hjemme. I bilen har jeg tomme esker fra Playstation, bærbar PC og annen snacks og tenker aldri hvor jeg parkerer og aldri i felles garasjen. Jeg har alarm og slipper egenandel ved innbrudd men den som bryter seg inn risikerer å bli kroket av fiskekroker som da vil fremkalle sinne og det vil gå ut over bilen. Jeg stoler faktisk mer på politikkere enn Sparebank1. Endret 15. oktober 2009 av Indian Lenke til kommentar
Penny Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Så lenge bilen har minimum delkasko og er av en kurant type er det uaktuelt for meg å slukke en større brann. Produktet blir jo en tilnærmet uselgelig bil med ymse problemer i det daglige og tvilsom oppførsel ved kollisjon pga. "varmebehandling" av karosseriet. Jeg ofrer meg ikke for en eller annen masseprodusert sak det går tretten på dusinet av. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg angrer på at jeg ikke hatt noen plakater på bilen under slaget i Oslo. 'Med Israel for fred og frihet' på bilen i nærheten av den israelske ambasaden hadde fått Blitzerne å se rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå