Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil en mann/gutt alltid ha lyst på andre?

Gjest Guest_Jada_*

Anbefalte innlegg

Tulletet utgangspunkt og videreføring av tanken TS har her!

Joda, de fleste ser på andre av motsatt kjønn enn den de er sammen med. Noen fantaserer kanskje om disse også, men det er ikke direkte overført til at de er noen utro svin!

Er du en som jakter etter noe nytt og bedre, evt holder på med andre mens du er i et forhold, så kan jeg være enig i at det er rett beskrivelse.

Jeg var sammen med dama i 4 år og elsket henne, men det betyr ikke at hun var den eneste jeg kunne klart å ha sex med. Det samme gjaldt for henne, jeg var ikke eneste for hun. Dette betyr ikke at vi var med noen andre. Vi så begge andre mennesker vi synes var flotte/sexy/deilig, you name it, jeg synes det var gøy å høre at hu hadde sett en hu synes var fin, eller at en hadde prøvd seg på henne. Kompliment til meg at hu det var akkuratt meg hu kom hjem til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Bad-boys" trenger nødvendigvis ikke å ha godt utseende og være fysisk sterk. Her hvor jeg bor så ligger de langt nede på stigen.. ender alltid med at de får juling en eller annen hver helg. Oser du av for mye selvtillit og litt for stor i kjeften så ender det som regel med at du får grisebank ute hvor jeg er... Bad-boys ble plutselig omgjort til dritt + nærkontakt med asfalten. :!:

Saken er vel heller at vi har vidt forskjellige oppfatninger av "Bad-boys", James Bond f.eks er ein erketypisk "Bad-boy".

Menn er værre enn dyr fordi menn gjør alt med vitenhet.

Menn tenker på sex hvert minutt..

Menn tar det som byr seg ( og noen tar det som ikke byr seg også i samme slengen ).

De er selvfølgelig sammen med noen fordi de oppnår noe, hvis ikke kjølner forholdet fort.

Både menn og kvinner er primater, altså dyr.

Instinktene dine forsvinner ikkje uansett kor mykje du måtte prøve å ignorere dei. Dersom hjerneaktiviteten din blir målt mens du blir vist eit bilde av ei/ein attraktiv kvinne/mann vil du sjå at nevronen dine fyrer av i ein sekvens som fører til at du blir opphisset.

Dette gjelder både for kvinner og menn.

Jeg var sammen med dama i 4 år og elsket henne, men det betyr ikke at hun var den eneste jeg kunne klart å ha sex med. Det samme gjaldt for henne, jeg var ikke eneste for hun. Dette betyr ikke at vi var med noen andre. Vi så begge andre mennesker vi synes var flotte/sexy/deilig, you name it, jeg synes det var gøy å høre at hu hadde sett en hu synes var fin, eller at en hadde prøvd seg på henne. Kompliment til meg at hu det var akkuratt meg hu kom hjem til :)

Godt eksempel på eit sundt forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_*
Det som er litt artig her er at du spør et helt greit ja-nei-spørsmål, og akspepterer ikke om vi svarer ja.

whatever makes you sleep at night :)

Viss du ikke har lagt merke til det, så er det kun 2-3 idioter som har svart ja.

De andre har svart at slikt kommer mer an på hvordan person man er og hvor sterke følelsene er, enn hvilket kjønn man er.

Så... hva er egentlig poenget ditt?

Lenke til kommentar
Det som er litt artig her er at du spør et helt greit ja-nei-spørsmål, og akspepterer ikke om vi svarer ja.

Viss du ikke har lagt merke til det, så er det kun 2-3 idioter som har svart ja.

De andre har svart at slikt kommer mer an på hvordan person man er og hvor sterke følelsene er, enn hvilket kjønn man er.

At dersom vi svarer ja, så blir vi kalt idioter. Thanks for proving my point :)

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_*

At dersom vi svarer ja, så blir vi kalt idioter. Thanks for proving my point :)

Sier ikke du er en idiot dersom du sier at DU tenker slik, men du ER en idiot om du snakker for alle menn. Som sagt, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_*
Utifra det jeg leser her, konkluderer jeg med at trådstarter er det man på godt norsk kaller en bitch. Det var det jeg hadde å bidra med i kveld. God natt, mine kjære medmennesker.

Jeg liker at dere er streng med meg ;);)

Lenke til kommentar

Når du skriver alltid har lyst på andre, så kommer det ann på person til person. Og hvor godt forhold de er.

Hvis det generele samlivet er bra og det seksuelle er bra så skal det noe til for at man har lyst på noe annet. Du skjønner sikkert, hvorfor bytte mot noe hvis det du har er det perfekte for deg.

Men så er det jo ikke alle som er i et perfekt forhold og kan lett drømme seg bort hvordan det ville ha vært å vært i et forhold med ei annen (både vanlig samliv og seksuelt. Eller bare en av dem). At noen svarer nei aldri blabla er bare bullshit. Det er fordi dem ikke har møtt ei annen som får dem til å ville ha lyst på noe nytt.

Eller fordi det dem tror at de har det beste de kan få. Men vet egentlig ikke hva dem snakker om. Tenk deg et par som har vært sammen i 10-15år. Det er stor sjans for at dem har drømt seg litt bort.

Men nå må du skille mellom å bare "drømme" seg bort og virkelig ville ha noe annet. Jeg kan LOVE deg at gutter og jenter "drømmer" seg like mye bort. Men det er noen som ser realiteten i øynene og skjønner at det er en drøm.

De som virkelig vil ha noe annet er de som er lei dama og søker noe nytt. Men som holder på dama fordi de synes synd på hun eller kan ikke få bedre.

YeahYeah ble litt mye om hverandre her.

Men alle er forskjellige, takk for det! Kan ikke snakke for alle gutter i hele verden når jeg skriver det jeg skriver. Men er bare sånn jeg tenker/har opplevd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...