cowboy bob Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jo flere jo bedre Trist for deg at du er såpass styrt av instinkene dine at du kan si noe så idiotisk. Vel, alle kan ikke være like intelligent, kan de vel? Jeg liker hvordan du ikke kjenner igjen en vits når den er rett foran deg og så kaller meg dum. Rakker du ned på alle som ikke er 100% enig med deg irl og? E:leif Endret 15. oktober 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ingen andre enn meg som ser at denne mentalt tilbakestående personen er en passiv aggressiv hurpe? Og ja, om noen skulle ha noen kvaler med mitt språkbruk, så sier vi bare til mitt forsvar at denne ignoramusen fikk meg til å synke så dypt. Kthxbai. Endret 15. oktober 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ingen andre enn meg som ser at denne mentalt tilbakestående personen er en passiv aggressiv hurpe? Og ja, om noen skulle ha noen kvaler med mitt språkbruk, så sier vi bare at denne ignoramusen fikk meg til å synke så dypt. Kthxbai. Tviler på det. Jeg er pen, morsom og blid. Men du, min gode mann........ er et svin. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Neida, la oss alle være venner!!!! Jeg bryr meg ikke lenger om deres mening, fortsett å lek eksperter 24 timer i døgnet på et forum Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 lol, du som kom på et forum for å spørre oss >< Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tullekjerring! Kom for å høre om det var noen gutter som støttet min teori, hvilket det var. :-) Elsker dere... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen andre jenter eller barn som støttet din teori mener du vel? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen andre jenter eller barn som støttet din teori mener du vel? Nei, det var gutter. Beklager, herr mandig mann. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 å herreman. Gå vekk ditt forumTroll. Noen gutter er slik, noen er ikke slik. Fornøyd? Noen jenter er slik, og noen jenter er ikke slik! Gutter er slemme, jenter er onde Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nok av jenter som er utro, med andre ord tydeleg at også mange jenter har lyst på andre. Har du nokon gong tenkt over kvifor så mange jenter faller for "bad-boys"? Det er dyrisk instinkt, ein slik person vil ofte ha kvalitetar ved seg som du instinktivt vil ha videreført til barna dine, godt utseende, fysisk styrke osv. Bare å innsjå først som sist at både kvinner og menn er dyr. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 å herreman.Gå vekk ditt forumTroll. Noen gutter er slik, noen er ikke slik. Fornøyd? Noen jenter er slik, og noen jenter er ikke slik! Gutter er slemme, jenter er onde E...er jeg forumtrollet? Er aldri her inne Men ja, er helt enig i det du sier. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jan_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen andre jenter eller barn som støttet din teori mener du vel? Mye tulllprat her. En mann som er glad i, og ønsker å dele livet med dama, tenker ikke i disse banene i det hele tatt. Kjenner meg igjen fra den tida da jeg ikke ville binde meg og fant på alle slags unnskyldninger og lurte meg unna. Seksulle dyr er vi og vil vi bestandig være. Men når man har slått seg til ro, og er blitt voksne i tenkeboksen, ville man ikke tenken dette som et problem i det hele tatt. Så enten er dere ikke blitt voksne eller dere finner ingen dame som bryr seg om dere. Det er min konklusjon. Dere skal se dere får det bedre når dere finner ut av at gresset ikke er grønnere på andre siden av gjerdet. Har dere en kjekk dame som bryr seg, så ikke gå i dekning. Det gjorde jeg i mange år. Var redd for å oppgi meg selv. Men jeg opplevde å få meg selv tilbake Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Serr? wow, jeg var klar for å bli flamed i så ti grader, hehe Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen andre jenter eller barn som støttet din teori mener du vel? Mye tulllprat her. En mann som er glad i, og ønsker å dele livet med dama, tenker ikke i disse banene i det hele tatt. Kjenner meg igjen fra den tida da jeg ikke ville binde meg og fant på alle slags unnskyldninger og lurte meg unna. Seksulle dyr er vi og vil vi bestandig være. Men når man har slått seg til ro, og er blitt voksne i tenkeboksen, ville man ikke tenken dette som et problem i det hele tatt. Så enten er dere ikke blitt voksne eller dere finner ingen dame som bryr seg om dere. Det er min konklusjon. Dere skal se dere får det bedre når dere finner ut av at gresset ikke er grønnere på andre siden av gjerdet. Har dere en kjekk dame som bryr seg, så ikke gå i dekning. Det gjorde jeg i mange år. Var redd for å oppgi meg selv. Men jeg opplevde å få meg selv tilbake Applaus! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Når jeg er sammen med noen blir den delen av hjernen min slått av virker det som, klarer ikke tenke på andre på den måten. Men det kan godt hende at det kommer tilbake i et mer langvarig forhold enn noen måneder, har ikke erfaring med det. Vil tro at menn kan være tiltrukket av andre jenter uansett, noen har kanskje samme opplevelsen som meg og blir ikke det engang, men de fleste er nok det. Men om de har lyst på dem, altså ville sagt "ja" hvis muligheten oppsto, det tror jeg varierer mer. Det spørsmålet er det vel like mange svar på som det er menn tenker jeg. Men å si at men er griser som hopper på alt og ikke kan styre instinktene sine blir tullete, for det er ikke langt unna at like mange kvinner gjør det samme. Hver 5. gifte kvinne har vært utro i løpet av ekteskapet, hver 4. gifte mann har det samme (kilde). Lenke til kommentar
Niern Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nok av jenter som er utro, med andre ord tydeleg at også mange jenter har lyst på andre.Har du nokon gong tenkt over kvifor så mange jenter faller for "bad-boys"? Det er dyrisk instinkt, ein slik person vil ofte ha kvalitetar ved seg som du instinktivt vil ha videreført til barna dine, godt utseende, fysisk styrke osv. Bare å innsjå først som sist at både kvinner og menn er dyr. "Bad-boys" trenger nødvendigvis ikke å ha godt utseende og være fysisk sterk. Her hvor jeg bor så ligger de langt nede på stigen.. ender alltid med at de får juling en eller annen hver helg. Oser du av for mye selvtillit og litt for stor i kjeften så ender det som regel med at du får grisebank ute hvor jeg er... Bad-boys ble plutselig omgjort til dritt + nærkontakt med asfalten. :!: Uansett Elsker dama mi og tenker eller interesserer meg ikke for noen andre enn henne all the time. Resten er garbarge i mine øyne. Jeg er mer styrt av følelser enn dybe skitne instinkter. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Titter, tenker og drømmer, men ville aldri handlet på det. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg snakket med en kamerat her om dagen om en ting, og begynte å filosofere litt rundt det... Han påstår at en mann/gutt alltid har lyst på andre, til tross for at de er sammen med noen de elsker, er nyforelsket etc...Jeg som jente kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI tenker på noen andre enn den jeg elsker/er forelsket i og hadde følt meg dårlig om jeg skulle vært borti noen andre... Har han rett? Er menn dyr som helst bare vil spre spermen sin rundt alle veier? Og hvorfor er de da sammen med noen? Eller er det bare jeg som er altfor romantisk? Menn er værre enn dyr fordi menn gjør alt med vitenhet. Menn tenker på sex hvert minutt.. Menn tar det som byr seg ( og noen tar det som ikke byr seg også i samme slengen ). De er selvfølgelig sammen med noen fordi de oppnår noe, hvis ikke kjølner forholdet fort. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sa feministen som liker å kose med seg selv framfor å ha menn. Vekk med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå