Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil en mann/gutt alltid ha lyst på andre?

Gjest Guest_Jada_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jada_*

Jeg snakket med en kamerat her om dagen om en ting, og begynte å filosofere litt rundt det... Han påstår at en mann/gutt alltid har lyst på andre, til tross for at de er sammen med noen de elsker, er nyforelsket etc...

Jeg som jente kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI tenker på noen andre enn den jeg elsker/er forelsket i og hadde følt meg dårlig om jeg skulle vært borti noen andre...

Har han rett? Er menn dyr som helst bare vil spre spermen sin rundt alle veier? Og hvorfor er de da sammen med noen?

Eller er det bare jeg som er altfor romantisk? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle menn vil til en hver tid ha lyst på andre når de er i et forhold. Spesiellt når man er nyforelsket. Det ligger dog biologisk naturlig for menn å sikre at hans genetiske materiale spres videre, på samme måte som det ligger til en kvinne å søke en stabil partner for å oppfostre et barn.

Lenke til kommentar
Er menn dyr som...

Siden jeg ikke liker den bruken av ordet, så må jeg nevne at alle mennesker er dyr. Vi er homo sapiens. En art i apefamilien. Bruk f.eks 'primitiv' i stedet.

Ellers kan jeg si at hver gang jeg har vært forelsket, uansett hvor mye. Så har jeg alltid hatt lyst på andre. Men samtidig har jeg ikke hatt lyst på noen andre.

Det er en av mange mange interne konflikter. Den sistnevnte har alltid vunnet, men lysten på andre jenter er der fremdeles.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar
Hvorfor er da folk sammen med hverandre, viss de tenker på å knulle alle andre hele tida?

Jeg gjør ikke det, sånn helt ærlig.

Det var ikke det jeg sa. Det jeg gjorde var å tipse deg om interessante synspunkter om blant annet hvorfor vi føler kjærlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_*
En mann vil ikke alltid ha lyst på andre. Jeg for min del kunne aldri sett for meg å være utro, både fordi det er utrolig dårlig gjort, og fordi jeg sansynligvis ikke engang hadde fått boner uansett hvor fin dame.

Jeg liker deg.

Takk for andre svar forresten.

Jeg kom fram til at noen menn er mer siviliserte enn andre. Enkelt og greit. :-)

Lenke til kommentar
Jeg liker deg.

Takk for andre svar forresten.

Jeg kom fram til at noen menn er mer siviliserte enn andre. Enkelt og greit. :-)

Jeg liker deg også.

Jeg tror at å ha lyst på andre gjelder begge kjønn. Hvis man enkelt og greit bare har lyst på kjæresten, hvorfor skal man da være utro? Og jenter og gutter er jo utro begge to.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada

Ja, folk er forskjellige, noen er større svin enn andre(for å si det på en stygg måte), uavhengi av kjønn.

Jeg personlig vil ikke ha NOEN andre enn kjæresten min :-)

Lenke til kommentar

vert sammen med dama i snart et år, tenkte litt på andre i starten men så blei eg mer forelska, aldri tenkt på noen siden. hadde eg blitt flørta med mens eg var på byen elns, litt lengre ut i forholdet. da er det fint mulig eg hadde tenkt på det, men seff aldri gjort noe.

så lenge eg er forelsket er det vanskelig å tenke på noen andre. men det er jo bare bra imo:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_*
Jo flere jo bedre :D

Trist for deg at du er såpass styrt av instinkene dine at du kan si noe så idiotisk.

Vel, alle kan ikke være like intelligent, kan de vel?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jada_*
Synd at du er så ignorant at du ikke forstår deg på naturen.

Og på det jeg tipper var fnisete ironi.

Jeg skjønner meg på naturen, så klart, og vet at menn vil ha sex omtrent hele tiden.

Noe du kanskje ikke skjønner, er at følelser noen gang kan styre slike lyster om å sperme på alt som beveger seg...

Det kalles kjærlighet, og jeg håper du en gang får oppleve det (egentlig ikke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...