PortableAppGuy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg må skryte litt av Nokia. Jeg kjøpte et spill på n-gage, men det skjedde en feil, så jeg betalte for spillet 3 ganger. Jeg klaget da til Nokia. Sendte en mail, og kort tid etter fikk jeg svar. De beklaget at dette hadde skjedd, og at de naturligvis skulle betale meg tilbake. Virkelig god kundeservice her! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvorfor så mye skryt? Det skulle da bare mangle at du fikk tilbake pengene. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Raskt svar uten forviklinger er jo greit det da. Godt å høre noen har gode erfaringer også i blant alt det sure rundt omkring, man hører som regel ikke noe fra de med gode erfaringer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Raskt svar uten forviklinger er jo greit det da. Godt å høre noen har gode erfaringer også i blant alt det sure rundt omkring, man hører som regel ikke noe fra de med gode erfaringer. Godt sagt, synes jeg... Det er for lite bedrifter som flagger med prinsippet "Er du fornøyd, si det til andre. Er du misfornøyd, si det til oss". Forsåvidt mange kunder også som ikke praktiserer dette. Synes flere burde dele gode erfaringer med omverdenen, og at man heller burde rette misnøye mot bedriften. (Klart, i mange tilfeller kan det selvfølgelig også være lurt å dele de dårlige erfaringene, spesielt om de man klager på ikke vil ta til seg kritikken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå