Torefos Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei. Har til nå hatt et surroundanlegg bestående av en Eltax DVR-800 Komplett.no - Eltax DVR - 800 og et billig proson høyttalersett a/ 2 foran + 2 bak + center. (Sett til 1000kr for et par år siden) Har en sub hvor alle høyttalerne er koblet igjennom. (seriellkobling?) Men nå har jeg skaffet none billige stereohøyttalere, Xelent Y35 Xelent Y35 Har koblet disse inn istedet for fronthøyttalerne til proson, og det ser ut til å virke nokså bra. Men de er fortsatt koblet igjennom den lille sub'en min. Vil det kansje være bedre å koble høyttalerne inn direkte inn på reciever? Takk på forhånd, Tore Endret 15. oktober 2009 av Torefos Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Noen spesiell grunn til at alt er koblet gjennom sub? Om ikke så vil jeg nok si at det er bedre å koble på receiver ja Endret 23. oktober 2009 av nahojdat Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Om det ikke er noe grunn for å koble igjennom vil jeg jo helst slippe det. Virka jo for lett å bare koble gjennom en enkel kabel. Enn å kable gjennom alle de fancy skru-knottene. =). Takk for svar Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Om det er linjeinngang på sub så er det vel derfor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå