Gå til innhold

Bråker Playstation 3 Slim like mye som Playstation 3?


B25S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar alle sammen :)

 

Er uhyre viktig at den ikke bråker for mye. PS3'en til kompisen min går som en flymaskin når den er på så jeg ble vel mildt sagt skremt av den.

 

Men da blir det en Playstation 3 Slim! Blir artig med Wii inspirerte kontroller til våren også :)

Lenke til kommentar
Takk for svar alle sammen :)

 

Er uhyre viktig at den ikke bråker for mye. PS3'en til kompisen min går som en flymaskin når den er på så jeg ble vel mildt sagt skremt av den.

 

Men da blir det en Playstation 3 Slim! Blir artig med Wii inspirerte kontroller til våren også :)

 

Hvis PS3 høres ut som en flymaskin så er det fordi vifta går for fullt, noe den normalt ikke skal gjøre. Med mindre det er noe feil med PS3 til kompisen din så kan det være at den ikke får god nok lufting eller at den er full av støv og går varm.

Lenke til kommentar
Takk for svar alle sammen :)

 

Er uhyre viktig at den ikke bråker for mye. PS3'en til kompisen min går som en flymaskin når den er på så jeg ble vel mildt sagt skremt av den.

 

Men da blir det en Playstation 3 Slim! Blir artig med Wii inspirerte kontroller til våren også :)

 

Hvis PS3 høres ut som en flymaskin så er det fordi vifta går for fullt, noe den normalt ikke skal gjøre. Med mindre det er noe feil med PS3 til kompisen din så kan det være at den ikke får god nok lufting eller at den er full av støv og går varm.

Den ligger i en skuff.

Lenke til kommentar
ha,ha det forklarer jo saken....

Ja, egentlig.. :p

 

Mener å ha sett noen har stekt seg koteletter på en Playstation 3 på Youtube før også, så jeg måtte jo lure på om ikke viftene gikk som faen hele tiden.

 

Konsollen skal bli brukt sammen med stereoanlegg og mest til Blu-Ray filmer på TV :)

Lenke til kommentar
Ps3 bråker ikke. Bråker bare hvis dere som du sier, putter den i en skuff eller lukker den inne et sted. hvem gjør slikt ? :p

 

Har du den fremme på en benk o.l, så er den musestille.

 

 

Som sagt av andre er det forskjell fra PS3 til PS3 (av samme type). Hadde selv en 40GB som bråkte uansett hvor den stod. Fikk problemer med HDMI på denne, og fikk ny. Denne var så å si helt stille hele tiden (plassert helt samme sted som den andre). Er på ny inne til reparasjon nå, og får bare håpe jeg får tilbake en "stille" denne gangen også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...