Kris Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 PS3 er jo helt stille? Mulig du har hatt en bråkete versjon, men den er nesten lydløs. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 PS3 er jo helt stille? Mulig du har hatt en bråkete versjon, men den er nesten lydløs. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det kan variere fra konsoll til konsoll. Fins noen fat som er helt stille, mens andre bråker veldig. Hadde selv en helt lydløs 1. gen 60GB, og når jeg kjøpte Slim så endte jeg opp med å returnere den to ganger før jeg fikk en som var stille. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 ganske dum overskrift, det er jo ps3 begge^'^. men det skal vel ikke bråke så ille,men then again,jeg har på surround så jeg er ikke sikker faktisk at min bråker,men a. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Spørs hvordan den står. Står den inn i tvbord som ikke er så veldig åpen, så blir det jo veldig varmt inne der, og da kjører viftene for fullt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Synes du PS3 "standard" bråker, så skal slim være enda mer stillegående. Mener å huske de nevnte det på TEK TV, da de viste frem PS3 slim Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 HAr en 1.gen. 40GB. Aldri hørt noe fra den når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk for svar alle sammen Er uhyre viktig at den ikke bråker for mye. PS3'en til kompisen min går som en flymaskin når den er på så jeg ble vel mildt sagt skremt av den. Men da blir det en Playstation 3 Slim! Blir artig med Wii inspirerte kontroller til våren også Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk for svar alle sammen Er uhyre viktig at den ikke bråker for mye. PS3'en til kompisen min går som en flymaskin når den er på så jeg ble vel mildt sagt skremt av den. Men da blir det en Playstation 3 Slim! Blir artig med Wii inspirerte kontroller til våren også Hvis PS3 høres ut som en flymaskin så er det fordi vifta går for fullt, noe den normalt ikke skal gjøre. Med mindre det er noe feil med PS3 til kompisen din så kan det være at den ikke får god nok lufting eller at den er full av støv og går varm. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar alle sammen Er uhyre viktig at den ikke bråker for mye. PS3'en til kompisen min går som en flymaskin når den er på så jeg ble vel mildt sagt skremt av den. Men da blir det en Playstation 3 Slim! Blir artig med Wii inspirerte kontroller til våren også Hvis PS3 høres ut som en flymaskin så er det fordi vifta går for fullt, noe den normalt ikke skal gjøre. Med mindre det er noe feil med PS3 til kompisen din så kan det være at den ikke får god nok lufting eller at den er full av støv og går varm. Den ligger i en skuff. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ha,ha det forklarer jo saken.... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 ha,ha det forklarer jo saken.... Ja, egentlig.. Mener å ha sett noen har stekt seg koteletter på en Playstation 3 på Youtube før også, så jeg måtte jo lure på om ikke viftene gikk som faen hele tiden. Konsollen skal bli brukt sammen med stereoanlegg og mest til Blu-Ray filmer på TV Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Ps3 bråker ikke. Bråker bare hvis dere som du sier, putter den i en skuff eller lukker den inne et sted. hvem gjør slikt ? Har du den fremme på en benk o.l, så er den musestille. Endret 19. oktober 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ps3 bråker ikke. Bråker bare hvis dere som du sier, putter den i en skuff eller lukker den inne et sted. hvem gjør slikt ? Har du den fremme på en benk o.l, så er den musestille. Som sagt av andre er det forskjell fra PS3 til PS3 (av samme type). Hadde selv en 40GB som bråkte uansett hvor den stod. Fikk problemer med HDMI på denne, og fikk ny. Denne var så å si helt stille hele tiden (plassert helt samme sted som den andre). Er på ny inne til reparasjon nå, og får bare håpe jeg får tilbake en "stille" denne gangen også.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 selvfølgelig, sikkert noen defekte her og der, men jeg trur de fleste som bringer opp dette, har den lukka vekk. Iallefall de fleste forum jeg ser på, hvor dette emnet dukker opp, så finner man ut at personen har lukka den inne. konklusjonen er iallefall at alle Ps3er er musestille, utenom noen yterst få, som er defekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå