Svampebob Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei! Lurer på om det er mye jobb å bygge en sierra om til cosworth? Hva er det som må gjøres? Endret 15. oktober 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) skal du ha bakhjul eller firehjulstrekk? det er vel motor,girkasse, driverk, dempere og fjører, ledningstrekk til motorstyringen, eksosanlegg, kabling til målerene som vel er inne i bilen i cosworth som ikke er i vanlig sierra, bytte seter, montere styling og vel mulignes noe avstivning av understell for å stive av chassiet... og sikkert noe mer jeg har glemt. *tillegg* ... og bremser muligens inkludert bremsekraft forsterker... Endret 15. oktober 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Tenkte vel på bakhjul, men alt av interiør kan jeg skaffe billig Sønnen til en på jobben skal selge alt. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 samme lista bare litt enklere forran Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Det er bra Da blir det nok innkjøp av en sierra i januar/februar når hyundaien er EU-godkjent så jeg har en bruks bil i mellom tiden Endret 16. oktober 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå