TST Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Til høsten kommer neste FIFA-oppdatering. Til tross for at FIFA 2003 fikk relativt gode omtaler, ble mange fans nok en gang skuffet. Under E3-messen tok FIFA 2004-utviklerne seg tid til å fortelle litt om arbeidet sitt. Denne gang er ordene ekstra lovende, og blir FIFA 2004 vellykket, har fotballsimulasjon tatt et steg i riktig retning. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=155 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 *yawn* disse spilla slutta å imponere meg fro flere år sida... det blir liksom ikke riktig stemning i de... hehe, husker for eksempel VM'02-spillet hvor de hadde en helsikes seremoni hver gang man scora et mål... blir _litt_ for teit... men hvis de har prøvd å nyansere det litt så sier man ikke nei takk, for fotballspill er noe av det bedre EA driver med på egen hånd... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Får vi tilbake pasningssystemet fra FIFA 2002? Håper det, for det gav en veldig god fotball-følelse. Gikk det galt, var det ens egen feil, og gikk det bra, var det ens egen fortjeneste. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Helhetlig syns jeg faktisk at fifa rtwc'98 har vært det beste fifa spillet til nå, hvis man tenker gameplay. Der kan man både heade ordentlig, drible ordentlig, sende pasninger ordentlig osv. Grafikken er heller ikke så viktig. Eneste jeg pleier og se på er om fifa spillene har runde baller eller ikke. Husker at fifa 2000 hadde rund ball, mens neste utgave av spillet hadde 8-kantet Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Helhetlig syns jeg faktisk at fifa rtwc'98 har vært det beste fifa spillet til nå, hvis man tenker gameplay. Der kan man både heade ordentlig, drible ordentlig, sende pasninger ordentlig osv. Synes FIFA 99 bare bedret det FIFA RTWC 98 gjorde bra. Slik sett kanskje det mest underholdende spillet i serien så langt. Ble så ganske kvalm av FIFA 2001 og 2002, med plasthud på spillerne og tregt spill. FIFA 2003 derimot, er et solid spill i mine øyne. Men den virkelige juvelen må være FIFA 96. Der kunne man spille med Eric Cantona. That does it for me. :smile: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Helhetlig syns jeg faktisk at fifa rtwc'98 har vært det beste fifa spillet til nå, hvis man tenker gameplay. Der kan man både heade ordentlig, drible ordentlig, sende pasninger ordentlig osv. Synes FIFA 99 bare bedret det FIFA RTWC 98 gjorde bra. Slik sett kanskje det mest underholdende spillet i serien så langt. Ble så ganske kvalm av FIFA 2001 og 2002, med plasthud på spillerne og tregt spill. FIFA 2003 derimot, er et solid spill i mine øyne. Men den virkelige juvelen må være FIFA 96. Der kunne man spille med Eric Cantona. That does it for me. :smile: Hehe, fikk faktisk aldri spilt fifa99 Får se om jeg finner det en plass :wink: Eric Cantona er noe som ville gjort alle fotballspill sååå mye bedre. Var det ikke ett senere spill enn 96 hvor han spilte på allstars da..? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Eric Cantona er noe som ville gjort alle fotballspill sååå mye bedre. Var det ikke ett senere spill enn 96 hvor han spilte på allstars da..? Aner ikke noe om 97. Har bare spilt 96, 98 RTWC, 99, 2000, 2001, 2002 og 2003. Hm. "Bare"? Huff. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fifa 95 på sega var kult Som artikkelen antyder, så blei fifa 2003 mye ødelagt av småfeil, men bevares, det kunne være utrolig morsomt til tider også... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bare for å spore _litt_ av her. Noen som har spilt Winning Eleven 6? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ser det bare slik ut, eller bruker de fremdeles en "2D-ball" ? :o Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Bare for å spore _litt_ av her. Noen som har spilt Winning Eleven 6? er ikke det bare den amerikanskje versjonen av pro evolution soccer 2? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Får håpe det blir bra. Man får jo ikke Pro Evolution Soccer på Xbox... Fifa mangler liksom bare gameplayet. Det har navnene, banene, supporter sanger, mangler bedre gameplay og mulighet for å trene frispark og alle andre ting...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg