Natrich Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Klovner i kamp - Et juleevangelie lå ikke der Da er det bare å legge den til? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Klovner i kamp - Et juleevangelie lå ikke der Da er det bare å legge den til? Han mener sikkert på spotify Men en ting: Når du lukker tråden kan det være en ide å ta vekk noen sanger slik at det ikke er 3 stk av akkurat samme sang av samme versjon. Jeg har gjort dette selv når jeg la til en sang som allerede var der. Men å gå systematisk gjennom å retta andre sine feil gidder jeg ikke Edit: la til When You Wish Upon a Star - Disney's Pinochio Endret 12. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Tenkt på det, har sett 4 versjoner av samme sang Husk, jeg lukker ikke tråden, men Spotify-listen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg mente på Spotify ja De har det meste av Klovner i Kamp, men ikke Et Juleevangelie. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg mente på Spotify ja De har det meste av Klovner i Kamp, men ikke Et Juleevangelie. Oija Send mail til Spotify og legg frem dine krav Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg mente på Spotify ja Det gjorde jeg også :!: Endret 12. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Et knippe julesanger utenfor mainstreamen: - The Source (of Christmas): På låven sitter nissen - The Source (of Christmas): Jeg gikk meg over sjø og land - El Vez: Sleigh Ride (fra plata "Merry MeX-mas") - Per Bergersen: Kyssing (aka "Jeg skyter meg på julaften") - Spike Jones: Nuttin' for Christmas - The Singing Dogs: Jingle Bells - Bob & Doug McKenzie: The Twelve Gifts of Christmas En veldig straight en: - Majorstuen: Juledrøm (fra plata "Juledrøm") Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Nå har folket talt. Vi stenger listen når det ikke er jul, januar - oktober-ish. (57.14% av stemene) Listen er nå stengt, veet dere om sanger som burde være med? Post de her så kan jeg legge de til Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det ligger to sanger av The Darkness i spillelisten. Den ene er ikke en julesang, og den andre er en karaokeversjon av en julesang de har. Synes vi bør fjerne disse to og legge til denne: http://open.spotify.com/track/46w8k81V0eSBx64XuVHxT2 Som er den ekte julesangen deres. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Thesinner, fikset det nå Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Takk for en god og fyldig spilliste Her er noen jeg savner: What If, Kate Winslet Its the Heart That matters Most, Charlotte Church Winter Wonderland, Frank Sinatra Have Yourselv A Merry Little Christmas, Frank Sinatra Santa Claus Is Coming to Town, Jackson 5 Frosty The Snowman, Bing Crosby Frank Sitatras sang "Lets it snow" er forresten listet to ganger. Endret 22. desember 2009 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg ser at Alf Prøysens, Julekveldsvise er lagt inn. Selv synes jeg denne http://open.spotify.com/track/0eQrxwm5eLQNcOF1uTs3gW - versjonen er bedre. Mulig å legge denne også til? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Bør få lagt til denne Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Stemmer for å få lagt til: vinskvetten - Jul I Rothålå Edit: Enda bedre er Vinskvetten - Julapresangen Endret 23. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Har lagt til det folket har ønsket nå Dette overrasket meg veldig, forventet meg noe rundt femti sanger, men vi kom til 111 sanger! Kjempe bra innstats fra alle sammen! Ønsker dere en riktig god jul! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hm. Er det noen link til denne listen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Hadde tenkt å oppdatere denne tråden i løpet av uken. Give me a sec Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Da er førstepost oppdatert! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Super idè dette her! De fleste av mine favoritter ligger der, men det er noen nykommere som har fått meg i god stemning som jeg syns fortjener en plass på lista: - Grown-Up Christmas List av Michael Bublé (La også til Kelly Clarkson versjonen, da begge er knall). - Home for Christmas av Maria Mena - En stjerne skinner i natt av Maria Arredondo - White Christmas - The Drifters - Have yourself a merry little Christmas - Mel Torme - Oh Santa! - Mariah Carey (fra hennes nye julealbum Merry Christmas II You) Sjekk også ut Kurt Nilsen - Have Yourself A Merry Little Christmas Håper noen av låtene vil få dere i litt mer stemning! Lenke til kommentar
Colado Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://open.spotify.com/user/bruflat89/playlist/0BNEBVWXqGPqYWwoQi5MAN Dette er årets julemusikk for meg, er med mest gamle sanger. Ikke så mange nye techno greier osv Subscribe <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå