No Matter What You Say Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Denne kan jeg begynne å nynne på midt i juli. Jeg føler meg snytt! Han heter faktisk ikke Nissa. Endret 28. oktober 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 To Casting Crowns sanger lagt til Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Slade med Merry xmas everybody er nødt til å bli nevnt. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvor kommer all den ikke-julete musikken fra? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dagens juletips: søk genre:christmas på spotify Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Deilig er jorden! Herlig og melankolsk! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 La til en stjerne skinner i natt og deilig er jorden med Oslo Gospel Choir, nyyydelige sanger Skal legge til flere kvalitets-julesanger etter jeg kommer tilbake fra kor-øvelse i kveld Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Morro å se aktivitet her nå Minner om at det ikke skal være noen sletting av sanger i listen! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen flyttet Fairytale of new york opp til toppen av lista, kunne ikke skjønne hvor den hadde blitt av Beste julesangen ever btw Lenke til kommentar
Such Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://filthylittleangels.blogspot.com/200...-be-filthy.html her finnes det mange gode låter av mange forskjellige artister. La det være sagt at det er av den fuzzy-gitar pregede arten. Bla litt ned på siden så finner du julesangene. De har låter for mange forskjellige høytider. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skal gjøre et grundig bidrag til denne playlisten i morgen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Thesinner, gleder meg til å se bidraget Men ser at det har sneket seg inn noen sanger av Postgirobygget bla. det vil jeg ikke definere som julemusikk så de sangene er slettet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Go for it! Ellers er det en, ikke sang, men melodi. Som blir spilt i første Hjelp, jeg er julenissen filmen. Den er litt tøff! Se om jeg kommer på det.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har ikke spotify, men jeg kan anbefale noen å legge til "Nat King Cole - The christmas song". Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Nat King Cole og mange andre er med nå. Jeg la til sikkert 30 sanger. Oppe i 84 totalt nå http://open.spotify.com/user/natrich/playl...0I3t9xCZYpKwO4U Anbefaler forresten alle å høre disse: Bobby Helms - Jingle Bells Rock Brenda Lee - Rockin' Around The Christmas Tree Disney Studios Chorus - When You Wish Upon A Star Elvis Presley - Oh Little Town Of Bethlehem George Michael - Jesus To A Child Louis Armstrong - Christmastime In New Orleans Low - Just Like Christmas Morten Harket - A Kind Of Christmascard Nat King Cole - The Christmas Song Paul McCartney - Wonderful Christmastime Queen - Thank God It's Christmas Rolf Just Nilsen - Julekveld I Skogen Slade - Merry Xmas Everybody The Beach Boys - Little Saint Nick The Drifters - White Christmas Et par bra julesanger som jeg ikke fant på Spotify: Weezer - Christmas Song Coldplay - 2000 Miles Endret 9. november 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Nat King Cole og mange andre er med nå. Jeg la til sikkert 30 sanger. Oppe i 84 totalt nå http://open.spotify.com/user/natrich/playl...0I3t9xCZYpKwO4U Knall! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 La til orginale O Holy Night. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er "Jussi Björling - O helga natt" med på listen?. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Nope, men O Helga Natt - Tommy Körberg er der. I første post ligger lista med sanger. Bare til å bruke nettleseren sin søkefunksjon og søke der Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Nei, men den er ikke på Spotify heller. Vikingarnas versjon blir liksom ikke det samme. Jeg kan se for meg at typiske juleplater er det siste som havner på Spotify. Endret 9. november 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå