War Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg kjører FreeNas men det er en ting jeg ikke kan forstå. I kabinettet har jeg dette 500GB 500GB 500GB Dette er i raid 5 dvs jeg har cd 1TB plass Så har jeg en minnepenn på 1 GB Så har jeg en minnepenn på 512MB Hvorfor viser FreeNas meg en harddisk til på 1TB som er akkuratt det samme størrelse som jeg har ledig i raid 5? Hadde ikke den vært der hadde jeg skjønt resten. ad10 og ar0 hvorfor vises begge? Hvilken skal jeg velge? Under format dukker også raid 5 opp + disken på samme størrelse >< ------------- 512 mb er der FreeNas booter fra, burde kanskje ikke adde den så den kan messes med av andre. Og på toppen av det hele så forsvinner alt om jeg restarter. IP endrer seg til ....250 og alt må settes opp på nytt som en ny install. Endret 15. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Skal det komme størrelse og en OK her? Står Initializing om den så står en dag, apply går heller ikke. Her har jeg kun valgt 3 disker og mekk raid 5. Endret 16. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå