Gjest Gutt 20 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei Jeg lurer på hvilket badetøy dere damer synes er sexy på menn (evt kjæresten) på stranden? Er det kun bermudashortsen som er aktuell eller foretrekker noen badebukse evt slik som daniel craig i bond filmen? (hørt en del jenter som spesielt likte den siste.) Det er jo klart en del forhold som om stranden er i Norge (mer konservativt) eller i varmere strøk, samt om stranden er overbefolket og type snittalder på folket på stranden. Så for det overnevnte spørsmålet kan vi foursette at det er en strand i syden som ikke er overbefolket, kun består av skandinaver og har en rolig stemning. Vedrørende badetøy for damer, så er jo det ofte diskutert og kan følgelig tas i en anne tråd Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå er jeg ikke dame, men jeg har diskutert det med et par, og de sa vel noe sånt som "Dt kommer an på hvem som er inni badebuksa det..." Hvilket betyr at jeg ikke skal gå med en sånn. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Adminhatten på: Kanskje ikke så veldig sensitivt dette, og litt feilpostet i denne kategorien. Vi setter pris på om folk poster i dertil hørende kategorier, i dette tilfellet for eksempel Mote og velvære. Jeg anbefaler trådstarter å starte en post som registrert bruker der, og sende meg en PM, så skal jeg heleller flytte eventuelle svar dit. Geir Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Helt riktig badeshorts som gjelder, eller det er nå hvertfall min mening på saken Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tror ikke han har så mye hell på mote og velvære seksjonen. Vi er tross alt ca 90% gutter der. Leste forsåvidt i MANN eller noe i den duren at surfeshorts var det store. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 bade skjorts.... spido,badetruser osv er bare stygt etter min mening Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 badeshorts, surfeshorts.. Samma for meg, så lenge de rekker til knæra Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Liker gjerne G-streng på damer, men ikke alle kan bruke dette. Høyres leder har lenge brukt breibånd. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Liker gjerne G-streng på damer, men ikke alle kan bruke dette.Høyres leder har lenge brukt breibånd. dette var en diskusjon om mannlig badetøy som TS skrev "Vedrørende badetøy for damer, så er jo det ofte diskutert og kan følgelig tas i en anne tråd " Endret 16. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå