Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Badetøy på stranden

Gjest Gutt 20

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 20

Hei

Jeg lurer på hvilket badetøy dere damer synes er sexy på menn (evt kjæresten) på stranden? Er det kun bermudashortsen som er aktuell eller foretrekker noen badebukse evt slik som daniel craig i bond filmen? (hørt en del jenter som spesielt likte den siste.) :)

Det er jo klart en del forhold som om stranden er i Norge (mer konservativt) eller i varmere strøk, samt om stranden er overbefolket og type snittalder på folket på stranden. Så for det overnevnte spørsmålet kan vi foursette at det er en strand i syden som ikke er overbefolket, kun består av skandinaver og har en rolig stemning.

Vedrørende badetøy for damer, så er jo det ofte diskutert og kan følgelig tas i en anne tråd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adminhatten på: Kanskje ikke så veldig sensitivt dette, og litt feilpostet i denne kategorien. Vi setter pris på om folk poster i dertil hørende kategorier, i dette tilfellet for eksempel Mote og velvære.

Jeg anbefaler trådstarter å starte en post som registrert bruker der, og sende meg en PM, så skal jeg heleller flytte eventuelle svar dit.

Geir :)

Lenke til kommentar
Liker gjerne G-streng på damer, men ikke alle kan bruke dette.

Høyres leder har lenge brukt breibånd.

dette var en diskusjon om mannlig badetøy :p

som TS skrev "Vedrørende badetøy for damer, så er jo det ofte diskutert og kan følgelig tas i en anne tråd "

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...