trrunde Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hei kan vi bruke lokal printere på published applications? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 har nå testet published applications og lokale skrivere fungerer utmerket Må si jeg er imponert over 2008 med published applications Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da bør du glede deg til 2008 R2. Der finner du alt du sannsynligivs savner i 2008 Published apps er egentlig ikke noe forskjellig fra normal TS. Desktoppen er bare skjult. Dermed har du de samme muligheter og begrensninger som du har på en vanlig TS når det gjelder lokale skrivere. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Installerte egentlig R2 (er en testserver hjemme) men så viste det seg at exchange 2007 ikke vil la seg installere på den. Derfor gikk jeg tilbake til vanlig 2008. Hva slags forskjeller er det jeg vil kunne merke i R2 da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Den største nyheten er vel at du kan publisere til grupper i stedet for alle. Den er det mange som er takknemlige for. MS har en liste med andre nyheter liggende også, men fant den ikke akkurat nå. Det finnes visstnok et hack for å få inn Exchange07 på R2, men nå er jo 2010 rett rundt hjørnet, så det er vel ikke vits å begynne Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 sjekket nettop msdn, så rc kandidaten var komt der i hvertfall. Er det satt noen dato for når rtm kommer? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den lanseres 22. oktober sammen med win7 og R2. Det er egentlig litt irriterende at det bare er RC på MSDN siden R2 har vært RTM så lenge Flere som tvinner tommeltotter hos oss også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå