Gå til innhold

Trenger hjelp til hårvoks


Enay

Anbefalte innlegg

Har brukt Renati i noen mnd nå, da jeg begynte med det, holdt det supert osv. Men nå, holder den kjempe dårlig, må bruke kanskje 3 ganger så mye voks enn før , for å få et greit resultat. Pleier og ha håret mitt opp, så må ha en voks som holder. Har ganske tykt hår, og 4-5 cm langt. Har ikke lyst til og bruke så veldig mye penger på hårvoks heller, men noe rundt 200 er greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan da prøve, D: fi extreme.

Er ikke akkurat hårvoks men har samme effekten, funker dritbra og koster rundt 100kr boksen fra nettet.

Hadde samme problemet før, syns ikke renati funka så bra til og få håret som jeg ville.

Men med den her får jeg det til uansett faen.

 

Eneste minuset med og kjøpe den her er at beautybay.com eska den kommer i ser supergay ut.

Her har du værtfall siden du kjøper den på.

 

http://www.beautybay.com/haircare/dfi/extr...eammaximumhold/

Lenke til kommentar
Brukt renati i 5 år,

renati funker dårligere og dårligere jo lenger hår du har.

Det opptimale er vell, 1-3cm, da funke renati best.

her snakker erfaren renatibruker!

 

du har ikke peiling

 

jeg har brukt renati i 6 år

 

det finnes forskejllige renatier for langt hår

 

renati passer ypperlig for halvlangt hår

 

så det du sier er feil og du burde slette det før noen tror på det

Lenke til kommentar

Utrolig ulogisk om Renati skal fungere dårligere og dårligere.

 

Har selv brukt Renati i alle år, mye pga jeg blir prakket på dette av min enkelte frisører i min familie, men synes personlig det er et veldig godt produkt. Tar du for eksempel i bruk Rock Hard, så skal det mye til for at det ikke holder håret slik du vil.

 

Eventuelle problemer med Renati, etter personlig erfaring, er hvis man har tykt hår. Da er den litt vanskelig å fordele inn, men det går fint med litt arbeid.

 

Hårspray er jo en ting som gir litt bedre hold da - testet ut dette?

Lenke til kommentar

Selv om du har like langt hår betyr ikke at det ikke har blitt noe tykkere. Tykkere hår er vanskligere å style ,Dra til frisøren og be han/hun om å gjør det litt mindre tykt (hvis du skjønner. Husker ikke hva dem kaller det men t.t)

 

Bruk renati strong hold/rock hard hvis du vil at håret skal holde formen. Du kan prøv å ta å blande litt vann når du gnir voksen i hendene. Det vil gjøre at voksen blir stivere (gi det litt tid)og voks er lettere å fordele når du blander den med vann. Litt vann, ikke mye.

 

Du kan også bruke hårspray. Ta så mye voks du må ha for at du skal bli fornøyd og spray på med hårspray. Da vil den holde seg der (finnes forskjellige hårsprayer. Men bare spør frisøren om hvilken han/hun anbefaler).

 

 

Som duffo sier så finnes det flere versjoner av renati. Noe passer til kort mens andre passer til halv langt etc. Så nei renati passer ikke bare for en hårlengde (det er hvis du tenker bare alle renati sine produkter og ikke bare en av dem. Tenker du bare på en av dem blir saken en helt annen selvfølgelig).

Lenke til kommentar
vis du fukter håret ditt litt så blir voksen lettere fordelt i heile håret. Har du tørt og tykt hår så vil den meste legge seg på "overflaten". Personelig har jeg extremt tykt hår så jeg tynner det veldig når jeg klipper meg. Bruker KMS eller Crew vox, veldig bra

 

 

Men hvis det er fuktig, føles det ut som håret bare faller ;o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...