Gå til innhold

Error når jeg slår på addons

Anbefalte innlegg

Hei jeg får en criticla error da jeg slår på addonsa der det står :

This application has encountered a critical error:

Det er ikke nok minne til å utføre denne kommandoen.

Program: C:\Programfiler\World of Warcraft\WoW.exe

File: ..\..\Common\TextureCache.cpp

Line: 93

Requested 350697 bytes of memory

Vell uansett så startet det ved at jeg lagg inn damage meteret med navn Recount , og nå funker det ikke når jeg har mine standard addons som : cartograph , xpear og deadly boss mod. Vell uansett så er dette veldig iriterende.

Edit: Jeg får error uansett hva jeg gjør nå.

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsøk å slå av Recount, måtte selv slå av recount fordi jeg fikk DC når recount var på, spesielt i kamper hvor man hadde mange adds (som f.eks Onyxia).

Du kan og forsøke å utvide det virtuelle minnet til maskinen. Min sto på 2048 men utvidet det til vel 4096 for å ha mye å gå på. Du finner dette under system konfigen.

Lenke til kommentar
Forsøk å slå av Recount, måtte selv slå av recount fordi jeg fikk DC når recount var på, spesielt i kamper hvor man hadde mange adds (som f.eks Onyxia).

Du kan og forsøke å utvide det virtuelle minnet til maskinen. Min sto på 2048 men utvidet det til vel 4096 for å ha mye å gå på. Du finner dette under system konfigen.

Har fjærna alt av addons , og det kommer fårtsatt opp error desværre.

Lenke til kommentar
Og du har forsøkt å øke det virtuelle minnet?

Nei. Det jeg lurer på er hvorfår det skal ha noen betydning da det har komme nå i det siste ?

Kan du fårklare litt nærmere hvor jeg finner det ?

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Har du slettet WTF mappen også? Der ligger det spor fra addons.

Lenke til kommentar

Har du slettet WTF mappen også? Der ligger det spor fra addons.

Som forsåvidt ikke skal ha noe å si, siden settingsa ligger der, og ikke vil loade med mindre den addonen er lastet inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...