xelag1 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei jeg får en criticla error da jeg slår på addonsa der det står : This application has encountered a critical error: Det er ikke nok minne til å utføre denne kommandoen. Program: C:\Programfiler\World of Warcraft\WoW.exe File: ..\..\Common\TextureCache.cpp Line: 93 Requested 350697 bytes of memory Vell uansett så startet det ved at jeg lagg inn damage meteret med navn Recount , og nå funker det ikke når jeg har mine standard addons som : cartograph , xpear og deadly boss mod. Vell uansett så er dette veldig iriterende. Edit: Jeg får error uansett hva jeg gjør nå. Endret 15. oktober 2009 av pipppipp Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Forsøk å slå av Recount, måtte selv slå av recount fordi jeg fikk DC når recount var på, spesielt i kamper hvor man hadde mange adds (som f.eks Onyxia). Du kan og forsøke å utvide det virtuelle minnet til maskinen. Min sto på 2048 men utvidet det til vel 4096 for å ha mye å gå på. Du finner dette under system konfigen. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Forsøk å slå av Recount, måtte selv slå av recount fordi jeg fikk DC når recount var på, spesielt i kamper hvor man hadde mange adds (som f.eks Onyxia). Du kan og forsøke å utvide det virtuelle minnet til maskinen. Min sto på 2048 men utvidet det til vel 4096 for å ha mye å gå på. Du finner dette under system konfigen. Har fjærna alt av addons , og det kommer fårtsatt opp error desværre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og du har forsøkt å øke det virtuelle minnet? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Og du har forsøkt å øke det virtuelle minnet? Nei. Det jeg lurer på er hvorfår det skal ha noen betydning da det har komme nå i det siste ? Kan du fårklare litt nærmere hvor jeg finner det ? Endret 15. oktober 2009 av pipppipp Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) last ned memtest86, svi det på ei plate (gjerne med brenneprogrammet IMGBurn) og boot opp denne. edit: dette er for å teste minnet ditt for feil. Endret 15. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 engelsk vel å merke: Control panel -> system -> advanced -> (under "Performance) Settings -> advanced Under "Virtual memory" klikker du "change" og setter denne til 4096. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Forsøk å slå av Recount, måtte selv slå av recount fordi jeg fikk DC når recount var på, spesielt i kamper hvor man hadde mange adds (som f.eks Onyxia). Du kan og forsøke å utvide det virtuelle minnet til maskinen. Min sto på 2048 men utvidet det til vel 4096 for å ha mye å gå på. Du finner dette under system konfigen. Har fjærna alt av addons , og det kommer fårtsatt opp error desværre. Har du slettet WTF mappen også? Der ligger det spor fra addons. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Forsøk å slå av Recount, måtte selv slå av recount fordi jeg fikk DC når recount var på, spesielt i kamper hvor man hadde mange adds (som f.eks Onyxia). Du kan og forsøke å utvide det virtuelle minnet til maskinen. Min sto på 2048 men utvidet det til vel 4096 for å ha mye å gå på. Du finner dette under system konfigen. Har fjærna alt av addons , og det kommer fårtsatt opp error desværre. Har du slettet WTF mappen også? Der ligger det spor fra addons. Som forsåvidt ikke skal ha noe å si, siden settingsa ligger der, og ikke vil loade med mindre den addonen er lastet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå