frig2 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Satt på PCen i dag og den funket helt fint fram til jeg skulle restarte den. Når den hadde skrudd seg på var D-disken helt tom! :O Det har vært noe med PCen som ikke har stemt helt i det siste, så er mulig det har noe med det å gjøre. Har prøvd å restarte men den er fortsatt tom. Kjører akkurat nå en kontroll av disken for å prøve å finne feil og fikse den. Men er alt jeg hadde på disken borte nå? Eller er det noen mulighet for å få det tilbake? Hvis noen vet hva jeg kan gjøre, vær så snill å svar! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har du skannet PC-en for virus? Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Kan du legge ut bilde av diskbehandling ? Se her : Start > kontrollpanel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management (diskbehandling). Eksempel på diskbehandling: Endret 15. oktober 2009 av johome Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg tipper også på at disken bare er oppdaget feil i diskbehandling. Du skal ikke annta virus i denne sammenhengen uten videre. -Stigma Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du bør heller ikke foreta noen endringer (skriveoperasjoner) på disken, det kan gjøre det vanskeligere å gjenopprette filene senere. Lenke til kommentar
frig2 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Har sjekket diskbehandling, men syns ikke det ser ut som om det er noe feil der. Dere kan jo se selv: Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kan ikke se noe gærnt med den disken. Det står at det er 100% ledig på den , men det er allikevel fullt mulig å hente frem data fra den. Foreslår at du prøver med Get Data Back for NTFS. Programmet er gratis å prøve. Lenke til kommentar
frig2 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Holder på å kjøre programmet nå, og det får vel stå å kjøre i natt også. Får bare håpe det fungerer. Men tusen takk for kjappe svar, så finner vi ut om det funker i morgen! Lenke til kommentar
frig2 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Okei, nå har den funnet noe av det som hadde gått tapt, men allikevel bare rundt 6,3 GB. Vet du om det er mulig å finne mer om jeg kjører den en gang til? Eller noen annen måte jeg kan få fram flere av filene? Syns 6,3 GB var litt lite å recovre når jeg sikkert også må betale for i det hele tatt å kunne recovre filene.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vet ikke om det er noen vits å kjøre programmet en gang til. Du kan også prøve gratisprogrammene Testdisk og recuva Har du bilder på disken kan du prøve PhotoRec som også er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå