Gå til innhold

Crysis: Den lille CryEngine 3 tråden


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Lagde en

for å demonstrere litt fysikk i går. Kanskje litt offtopic siden det er cryengine 2. Men hadde hvert artig å sett hva dere syns. Det er ingen som diskuterer Crysis her på forumet lenger.. Føler at jeg er den eneste som faktisk spiller det en gang iblandt.

 

Er det noen endringer på fysikkmotoren i cryengine 3? Hadde hvert kult å sett noen eksempler på det og. :)

 

Hva med denne? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=j0G8IgJxLRE&hd=1

Lenke til kommentar

Det er nok ikke Cryengine 3, men det var jo bra. Er det "pre-rendered"?

 

Det hadde hvert kult med Euphoria fysikkmotoren, som brukes i GTA IV. Hvorfor er det nesten ingen spill som bruker Euphoria? Det er gøy å skadeskyte folk, hehe. Ragdolls har balanse, istede for å bare falle i bakken. I Crysis er ragdoll fysikken ferdig animert til "ragdollen" treffer bakken.

 

Eksempel:

Lenke til kommentar

Det var nok ikke CE3, Cruentus, men er fortsatt imponerende hva man kan gjøre :)

 

 

Nå har Crytek også bekreftet at det vil komme en gratisversjon av CE3 Sandbox 3. Men de har ikke sagt om den vil følge med Crysis 2

Sandbox for Cinema som MistaPi linka til er også utrolig spennende, da det blir mye enklere å lage kortfilmer/animasjoner med mange god post-prosess effekter :D

Oppdaterer førstepost med flere filmer fra blant annet GDC:2011

Lenke til kommentar

For alle battlefield fans der ute så har jeg gode nyheter for de som ikke vet! Ea og Dice har bestemt seg for å lage original-spillet på pc og så porte det til console istedet for tabben Activision og Treyarch har gjort. Begge lagde spillet og mapsene til xbox 360 og etter det så "dro" de nesten bare over spillet til pc og ps3. Battlefield teamet sa at de brydde seg mest om pc spillerne. Dette kommer til å bli bra!!! Sorry for litt Off-Topic..

Lenke til kommentar

Det er nok ikke Cryengine 3, men det var jo bra. Er det "pre-rendered"?

 

Det hadde hvert kult med Euphoria fysikkmotoren, som brukes i GTA IV. Hvorfor er det nesten ingen spill som bruker Euphoria? Det er gøy å skadeskyte folk, hehe. Ragdolls har balanse, istede for å bare falle i bakken. I Crysis er ragdoll fysikken ferdig animert til "ragdollen" treffer bakken.

 

Eksempel:

 

Fordi Euphoria er ikke et kodebiblitek eller noe tilsvarende, det er å hyre et team med proffersjolelle som kan sin teknologi, for å så be dem intigrere det inn i et eksiterende spill.

Så store mengder AI må omskrives, spillmekanismen må omgjøres, etc.....

Ved andre ord: Ikke alle har bruk for det.

Lenke til kommentar

Orker ikke lese alle innleggene her nå, men:

Er det tatt opp om hvor skuffende Crytek er for tiden?

Demoen var som CTRL+C, CTRL+V RETT fra konsollversjonen (Press START to begin, aim assist, adjust TV settings i brightness innstillinger for å nevne noe..)

PLUSS at det er nevnt at det fulle spillet blir sluppet i DX9, for så å komme med en DX11 patch senere etter lansering ( http://www.hexus.net/content/item.php?item=29330 ).

 

The eagerly-anticipated game will ship with an underlying DX9 API on March 25, with the DX11 patch coming a while later, and it'll run just fine on a quality laptop.

 

 

Stop bullshitting us, Crytek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...