Gå til innhold

Annbefalinger til innebandy utstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Bruker selv Unihoc køller.

Jeg liker når grepet er ovalt, slik at du alltid vet hvor du har kølla når du skal ha overblikk.

Dessuten må du jo finne ut om du liker hardt eller mykt blad, kommer vel litt ann på hvor du foretrekker å spille på banen også. Jeg foretrekker utelukkende mykt blad, for mer kontroll og godt dra-skudd.

Lenke til kommentar

Kjøp billige innebandy køller! Det er veldig dårlig å kjøpe dyre innebandy køller. Eg har spillt innebandy i et år nå. En av dem beste har kjøpt en kølle til nesten 3000. Og han er innebandy freek. Han var veldig misfornøgd med den. Eg liker best dem køllene til rundt 1000. Hadde en til 50kr. Eg var en av dem som scora flest mål såå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj
Kjøp billige innebandy køller! Det er veldig dårlig å kjøpe dyre innebandy køller. Eg har spillt innebandy i et år nå. En av dem beste har kjøpt en kølle til nesten 3000. Og han er innebandy freek. Han var veldig misfornøgd med den. Eg liker best dem køllene til rundt 1000. Hadde en til 50kr. Eg var en av dem som scora flest mål såå...

 

3000? :O hvordan er det?? den dyreste jeg har sett koster 1800...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

personlig har jeg blitt exel fan.. synes det er stabile gode køller jeg aldri har blitt misfornøyd med :)

køllene på biltema tror jeg ikke er noe serlig :p tipper de gir en mye mere ubehagelihet og enda mere plastikk følelse :p

 

btw, tyngre kølle = hardere dreiemoment = hardere skudd ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Kølla har mye å si ja, ei til 200 på biltema kan ikke sammenlignes med ei til 1200.

Forskjellen ligger ikke bare i vekt og kvalitet, men i flex, altså hvor mye kraft som skal til for å bøye kølla. Desto mer kraft desto hardere skudd får du hvis du klarer å handtere en høy flex da :p

 

No shit, sherlock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...