henrik007 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) hva annbefaler folk til innebandy utstyr? Køller og annest? Eg har canadien og er veldig fornøyd med det men vist andre har prøvd det og andre og synest at det andre merker er bedre så må dei sei ifra her. Endret 15. oktober 2009 av henrik14 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) spilte innebandy i 4-5 timer i uka andre år VGS.. selv brukte jeg bare en kølle til 200kr fra biltema, men syntes den var absolutt like bra som det kammeratene mine hadde til 7-800 Endret 15. oktober 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
henrik007 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) javell det synest ikkje eg det er møye bære bøy på dyrare kølle og møye lettare er dei og! Endret 17. oktober 2009 av henrik14 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 vekt på biltema kølla og de "proffe" var det samme... Lenke til kommentar
henrik007 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 ikkje alle køller eg har canadien ics rifle 100% carbon den er mye lettere en andre køller Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kølla har mye å si ja, ei til 200 på biltema kan ikke sammenlignes med ei til 1200. Forskjellen ligger ikke bare i vekt og kvalitet, men i flex, altså hvor mye kraft som skal til for å bøye kølla. Desto mer kraft desto hardere skudd får du hvis du klarer å handtere en høy flex da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 kjøp salming Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bruker selv Unihoc køller. Jeg liker når grepet er ovalt, slik at du alltid vet hvor du har kølla når du skal ha overblikk. Dessuten må du jo finne ut om du liker hardt eller mykt blad, kommer vel litt ann på hvor du foretrekker å spille på banen også. Jeg foretrekker utelukkende mykt blad, for mer kontroll og godt dra-skudd. Lenke til kommentar
InsertDankMeme Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjøp billige innebandy køller! Det er veldig dårlig å kjøpe dyre innebandy køller. Eg har spillt innebandy i et år nå. En av dem beste har kjøpt en kølle til nesten 3000. Og han er innebandy freek. Han var veldig misfornøgd med den. Eg liker best dem køllene til rundt 1000. Hadde en til 50kr. Eg var en av dem som scora flest mål såå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kjøp billige innebandy køller! Det er veldig dårlig å kjøpe dyre innebandy køller. Eg har spillt innebandy i et år nå. En av dem beste har kjøpt en kølle til nesten 3000. Og han er innebandy freek. Han var veldig misfornøgd med den. Eg liker best dem køllene til rundt 1000. Hadde en til 50kr. Eg var en av dem som scora flest mål såå... 3000? :O hvordan er det?? den dyreste jeg har sett koster 1800... Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 personlig har jeg blitt exel fan.. synes det er stabile gode køller jeg aldri har blitt misfornøyd med køllene på biltema tror jeg ikke er noe serlig tipper de gir en mye mere ubehagelihet og enda mere plastikk følelse btw, tyngre kølle = hardere dreiemoment = hardere skudd Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Sjekk ut dette tilbudet på en Exel Doublecurve 2,7. Link Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kølla har mye å si ja, ei til 200 på biltema kan ikke sammenlignes med ei til 1200. Forskjellen ligger ikke bare i vekt og kvalitet, men i flex, altså hvor mye kraft som skal til for å bøye kølla. Desto mer kraft desto hardere skudd får du hvis du klarer å handtere en høy flex da No shit, sherlock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå