Gjest Guest_gutt_* Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har idag slått opp med eksen. Det gikk nokså fint, men det som virkelig irreterer meg er at hun pratet meg full i dritt. Og ikke nok med det, så prøvd hun seg på bestevennen på skolen. Og nå sitter hun og flørter med alle på skolen foran meg. Men når jeg plutselig begynner å flørte med noen jenter, så ser hun på meg. Et blikk at sjalusi. Har virkelig begynt å små hate jenten, men jeg takler ikke at hun prøver seg på bestekompisen min. Det som virkelig er dumt er at hun prater dritt til meg, kaller meg stygge ting, sier dume ting til meg. Men når jeg plutselig henger med andre jenter, så tør hun ikke å si en dritt til meg. Jeg har to valg. Jeg vet at en god vennine av henne liker meg ganske så godt, og jeg liker ikke hun så veldig godt men.. 1: Jeg kan enten dritte i det, og komme over det (ikke lett å komme over når du nettopp har vært sammen med henne) 2: Bli sammen med hennes gode vennine, og håpe på at det er nok til å ta igjen. Det jeg kan si er at jeg sliter litt med å fiske inn jenter, ikke noe med selvtiliten eller noe sånt, men jenter finner meg bare ikke akktraktiv. Er heller ikke en prettyboy, sliter litt med utsenet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke bry deg om henne er nok det beste. Hvor gammel er du btw? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 16, beklager for skrivefeilene. Måtte skrive det litt fort. Så altså ikke bry meg om henne. Jeg kan si at det var jeg som "slo" opp med henne. Hun hadde ikke lyst å snakke med meg, gidde meg ikke en grunn. Og hun ville heller ikke at jeg skulle klenge på henne, så jeg bare tenkte at hun trengte en pause. Så jeg ga henne en pause på en uke, og etter den uken så ville hun forsatt ikke snakke med meg. Så jeg måtte bare si det rett ut at jeg ikke hadde lyst å snakke med hun heller, at forholdet ikke gikk. Tror nok at vi automatisk slo opp fordi hun pratet masse dritt til meg og jeg ga liksom faen i det. Og så plutselig begynner hun å dra inn ting som at hun aldri har likt meg, hele forholdet var kødd, takk for alle kino turene sånne ting som det. Så har sikkelig lyst å ta "hevn" Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Å ta igjen gjør deg ikke noe bedre enn henne, uansett hvor deilig litt hevn føles. Jeg er ingen spesielt god menneskekjenner, men når eksen din baksnakker deg og legger an på bestekompisen din rett etter at dere har slått opp, men misliker det når du gjør det samme, så virker det på meg som om dama fremdeles føler noe for deg. Snakk med henne, finn ut hvor landet ligger. Litt kommunikasjon kan løse det meste. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke bry deg om hva eksen din mener om deg, hun er jo tross alt eksen din. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg gidder virkelig ikke å snakke med den jenten igjen. Etter alt hun har gjort, så vil jeg ikke tilgi hun. Kan så si at jeg har litt følelser for henne jeg også, svir når hun er med andre gutter. Men det er noe jeg bare bør komme over. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Burde ikke bry deg om henne. Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Enig med de andre, ikke bry deg om henne Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 kanskje prøve å prate med henne. one on one? si klart ifra om at du skjønner poenget hennes og at hun bare kan drite i å plage deg mer. Hvis hun slutter, så skal du la være å disse henne Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg har to valg. Jeg vet at en god vennine av henne liker meg ganske så godt, og jeg liker ikke hun så veldig godt men..1: Jeg kan enten dritte i det, og komme over det (ikke lett å komme over når du nettopp har vært sammen med henne) 2: Bli sammen med hennes gode vennine, og håpe på at det er nok til å ta igjen. å bli sammen med andre for å ta igjen er er utrolig dårlig alternativ. å utnytte en persons følelser ovenfor deg bare for å hevne deg på eksen er uaksetabelt. du får bare drite i hele greia mener nå jeg. du glemmer ihvertfall ikke eksen med å begynne å ta hevn osv... Endret 15. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du viser at du er den modne parten hvis du bare overser alle hennes forsøk på å gjøre deg sjalu. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hun sente meg en meldning der hun sa at hun ville at jeg skulle komme innpå msn. Det gjor jeg, prøvde å være en venn. Også snakket vi helt vanelig, hva skjer og stuff like that. Og plutselig begynner krangelen igjen, hun sier at jeg bare har brydd meg om noen visse kroppsdeler av henne, hun har da store pupper og jeg klarer seff ikke å holde fingrene unna. Også sa hun at jeg var en drittsekk, og at jeg ikke brydde meg om henne. Og som alltid har spurt om hvordan det går, hva hun har gjort igjen, var hun lei seg spurte jeg hvorfor og ting som det. Og da hadde et spørsmål til hun og jeg spurte "Synes du det?". Og hun svarte ja. Jeg gadd bare ikke snakke med hun, trykket på block knappen og slettet hun fra msn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og jeg som alltid har spurt om hvordan det går, hva hun har gjort igjen, var hun lei seg spurte jeg hvorfor og ting som det. Og da hadde jeg et spørsmål til hun og jeg spurte "Synes du det?" Glemte noen jeg her og der. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) som sakt bare glem henne(altså prøv)..... ikke ødlegg for deg selv med å begynne å hevne deg for da har hun jo virkelig noe å slenge med leppa for Endret 15. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Angrer virkelig at jeg har brukt min tid på henne, og ikke nok med det. Hun sier til vennene mine at de skal skrive dritt på facebook veggen min. Hvor mange sykiske problemmer har denne damen, det er slutt, hvordan skal jeg få henne til å inse det? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Angrer virkelig at jeg har brukt min tid på henne, og ikke nok med det. Hun sier til vennene mine at de skal skrive dritt på facebook veggen min. Hvor mange sykiske problemmer har denne damen, det er slutt, hvordan skal jeg få henne til å inse det? hun er kanskje ikke akuratt psykisk syk, hun er kanskje bare ikke helt moden. Du får ta en prat med vennene dine o forklare sitvasjonen, så forstår de kanskje det og driter i hun Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hun ber vennene DINE skrive dritt på DIN face?? - Da må hun jo ha en lettere hjerneskade... Ikke bry deg om henne, og ikke sleng dritt til eller om henne. Da kommer alle til å se at det er hun som oppfører seg som en grønnsak Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke bry deg. Du er ikke noe bedre hvis du begynner på samme måte som henne. Hun har nok ikke psykiske problemer, men det er nok heller det at hun kanskje angrer på måten hun var på mot deg på slutten av forholdet. Og dette kan være den eneste måten hun får det ut på. Hvis dette fortsetter, prøv å glem henne. Hvis hun skulle kontakte deg igjen på et hvis, så kan du eventuelt si til henne: "Hvis du begynner å slenge drit til meg nå igjen, går jeg". Da får du samtidig vist at du ikke godtar måten hun oppfører seg på. En liten huskeregel som jeg og andre har nevnt, ikke vær like stor i kjeften om henne eller til henne. Du synes hun oppfører seg dårlig, så ikke oppfør deg på samme måten Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 vist du blir sammen med vennen hennes vil det jo gå utover mer enn bare deg å eksen-.- lev livet ditt i fred, du er fri:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå