NiceViolence Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Heisann! Nå har det slik at jeg kjøpte PS3 Slim for en uke siden, med FIFA 10 og Dirt 2. Så tenkte jeg at jeg skulle koble den opp til nett, slik at jeg kunne patche, spille online mm... Det er ikke trådløst nett her, så jeg måtte koble til med kabel. Problemet, er at jeg ikke har noen router å koble til, men kun et lite uttak i veggen. PS3 la ikke merke til nettet i det hele tatt... Så, da er mitt spm: kan jeg ikke koble til nett hvis jeg ikke har router? Eller det noe annet som kan forårsake feilen? Takk for svar Lenke til kommentar
henrik007 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 den må du nok koble til duter for å spille online for nettet er ikkje raskt nokk vist ikkje sorry skrivefeil Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er det i det hele tatt noe nettverk denne utgangen? Ta å skjekk opp det. Koble en kabel i uttaket, og sett kabelen din inn i pc'en og sjekk om du kommer inn på nett da. Husk å sette inn innstillingene slik at pc'en skal kobles opp med nett på ethernett. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er nok nettverk i den ja, 10 Mb/sek. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er nok nettverk i den ja, 10 Mb/sek. Du må fortsatt inn i nettverksmenyen å aktivere nettverket og innstillingene da. Det er ikke helt slik som på PC at det bare er å plugge inn kabelen. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er nok nettverk i den ja, 10 Mb/sek. Du må fortsatt inn i nettverksmenyen å aktivere nettverket og innstillingene da. Det er ikke helt slik som på PC at det bare er å plugge inn kabelen. Selvfølgelig, leser da instrukser. Men virker ikke likevel. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du skal ikke være nødt å ha router. Skal gå fint ann å plugge den rett i bredbands-uttaket, hvis det er internett i det, og velge wired network. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvilken leverandør er det? Noen tillater kun 1 MAC addresse pr abbonent, og om du har koblet opp med en annen maskin først må du ringe support for å få ordnet opp. Om det skulle være slik er det best å bruke en router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå