Frostax Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg skal nå gå til innkjøp av ny mobil og lurer på hvor jeg kan skaffe meg en uavhengig mobilforsikring. Jeg har ett tele2 abbonement som jeg ønsker å beholde og de tilbyr ikke dette. Vet at man får forsikring gjennom elkjøp, expert etc, men er ikke interessert i å betale 1500 kr ekstra for en omnia hd eller omnia 2 for å få forsikret den hvis dette kan unngås. Så hvis det er noen som vet hvor man kan få slikt forsikret uten å ha kjøpt telefonen hos de og uten å ha abonement hos denne leverandøren? eller om det er noen nettbutikker som tilbyr dette da prisen muligens er lavere der. Endret 15. oktober 2009 av Frostax Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 gjensidige har det tror jeg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Blir da forsikringsselskaper, ja. Vet at If også har tilbudt det tidligere hvertfall. Ang. forsikring i butikk ligger prisen på rundt 700 kr. for et år - ofte er den gunstigere enn forsikringsselskapene sin, så lurt og sette seg inn i hva slags avtale de tilbyr. Ofte det er avskrivning eller liknende og da er det sjeldens lønnsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå