te8et Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hallo, klarer ikke å oppdatere min Windows 7 x64... Når jeg går inn på Windows Update i kontrollpanelet, fryser hele vinduet, og når jeg prøver oppdatering mens dataen avslutter, stopper den på oppdatering 2 av 10. Har ikke vert sånn før Noen som vet løsningen? EDIT: Klarde å innstallere oppdateringene til slutt nå! :!: Endret 15. oktober 2009 av te8et Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hallo, klarer ikke å oppdatere min Windows 7 x64...Når jeg går inn på Windows Update i kontrollpanelet, fryser hele vinduet, og når jeg prøver oppdatering mens dataen avslutter, stopper den på oppdatering 2 av 10. Har ikke vert sånn før Noen som vet løsningen? Last opp din c:\windows\windowsupdate.log og la oss se =) Lenke til kommentar
te8et Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hallo, klarer ikke å oppdatere min Windows 7 x64...Når jeg går inn på Windows Update i kontrollpanelet, fryser hele vinduet, og når jeg prøver oppdatering mens dataen avslutter, stopper den på oppdatering 2 av 10. Har ikke vert sånn før Noen som vet løsningen? Last opp din c:\windows\windowsupdate.log og la oss se =) Versågod: WindowsUpdatelog Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Versågod: WindowsUpdatelog Hm. Foretrekker et sted jeg slipper å registrere meg. Du kan legge ved filer til innlegg her på Diskusjon =) Lenke til kommentar
te8et Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Edit: for en eller annen grunn kom ikke det jeg hadde skrevet på dette innlegget... Og kunne ikke laste opp dokumentet med vedlegg funksjonen siden det ikke var lov å laste opp den filformaten... Men har lastet den opp her: WindowsUpdatelog Endret 15. oktober 2009 av te8et Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg ser ingen feil her. Den sier at du ikke har noen oppdateringer å installere =/ EDIT: Det nederste i loggen er Security Essentials (som du kanskje ser). Prøv å deaktivere det. Endret 15. oktober 2009 av Jckf Lenke til kommentar
te8et Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ser ingen feil her. Den sier at du ikke har noen oppdateringer å installere =/ rart... men takk likevell Lenke til kommentar
te8et Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Klarde å innstallere oppdateringene til slutt nå! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå