Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Skulle slå på min (vanligvis) trofaste stasjonære, men i dag så ville den ikke boote opp hverken Windows eller recovery-DVDen. Så det jeg gjorde etter å ha prøvd 5-10 ganger, det var å skru av min relativt høye klokk til standard, da fikk jeg bootet den. Men så kommer det mystiske: Den klokken har vært stabil i snart 2 måneder, og nå fungerer den igjen med identisk klokk (altså ingen endringer, at all). For å være sikker på at det ikke skjer igjen så spør jeg om noen av dere vet hva som skjedde. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Skulle slå på min (vanligvis) trofaste stasjonære, men i dag så ville den ikke boote opp hverken Windows eller recovery-DVDen. Så det jeg gjorde etter å ha prøvd 5-10 ganger, det var å skru av min relativt høye klokk til standard, da fikk jeg bootet den. Men så kommer det mystiske: Den klokken har vært stabil i snart 2 måneder, og nå fungerer den igjen med identisk klokk (altså ingen endringer, at all). For å være sikker på at det ikke skjer igjen så spør jeg om noen av dere vet hva som skjedde. Slike merkelige ting kan skje når du overklokker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Men det er det jeg stusser på, til tross for at jeg har hatt den på 4,0GHz siden jeg fikk den, 4,2GHz i 3-4 måneder og 4,3GHz i 2 måneder... Det har vært dønn stabil hele tiden og plutselig så fungerer ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå