Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Som emnetittel sier, så har dvalemodus nå sluttet å funke. Det er akkurat to uker siden jeg innstalerte Vista og dvalemodus funket helt fint helt til tirsdag denne uka! Det som skjer når jeg setter den i dvalemodus er at den slår seg av nesten som vanlig, men helt i slutten så blir bare skjermen svart og maskina fortsetter å være på, i setedet for å slå seg av. Noen som vet hvordan man kan ordne dette på en lett og grei måte? Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har akkurat det samme problemet selv. Har laget minst 2 tråder om det her, men ser ikke ut til at noen vet noe om det. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå har knappen for dvalemodus forsvunnet helt! Tok bare en diskopprydding... Jeg har hatt dette problemet før, men husker ikke hvor det var man aktiverte dvalemodus igjen, hvorfor er mann så glemsk? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 I XP er det iaf slik: Desktop egenskaper -> Skjermsparer -> strøm -> dvalemodus -> aktiver dvalemodus. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 ja, jeg vet av det i XP! Men husker ikke hvor det v var i vista Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Start > kontrollpanel > maskinvare og lyd > strømalternativer > Endre betingelsene for at maskinen skal gå i dvalemodus. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, det står bare "Endre betingelsene for at maskinen skal gå i hvilemodus" Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, det står bare "Endre betingelsene for at maskinen skal gå i hvilemodus" Hvile/dvalemodus er det samme. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Åpne cmd: Skriv "powercfg -h on" så skal det være tilbake. Husk å kjør som administrator. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) SÅNN var det ja!Takker Edit: Fremdeles samme problem som i første post... Endret 17. oktober 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå