Gå til innhold

hjelp med jobb 13 åring!

Anbefalte innlegg

hei jeg er 13 åring har gått med dagblad før der solgte jeg ikke mye og nå trenger jeg en jobb igjen har søkt hoss norpost men får ikke noe svar... kan ikke starte med avis igjen heller siden jeg har hånball kamper mellom 9 og 3... vær søndag

men noen venner sier at man må være 14år for og få en jobb på lager eller sånne ting på en butikk er det noen annen type reklame en norpost jeg har sett aftenposten men finner ikke noe og levere bestilt avis i postkassene for 13 åringer i akershus hvis det finnes kan noen sende link til og registrere seg?

jeg vil helst ha reklame bud hvis dere hvet noen :^)

Endret av poikan123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig få arbeidsplasser som vil ha yngre på arbeidsplassen sin. Med tanke på arbeids-kunnskaper og aldersgrenser generelt. Må vell være enkle jobber som posten har.

Vg driver jo med noe avis-opplegg? Går an og høre med dem hva de driver med i forhold til tider etc.

Lenke til kommentar
Det er veldig få arbeidsplasser som vil ha yngre på arbeidsplassen sin. Med tanke på arbeids-kunnskaper og aldersgrenser generelt. Må vell være enkle jobber som posten har.

Vg driver jo med noe avis-opplegg? Går an og høre med dem hva de driver med i forhold til tider etc.

har hørt med dem de har bare på søndager i følge nettsiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...