RBW Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Flash Survivor-serien får nå en modell med hele 64 GB lagringskapasitet. Les mer Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 ...Und ze preiz?? Har selv en 16GB i overlevelses-serien. Grei og flott, men personlig synes jeg den er treeeeeeeeeeeeeeeeeeg på småfiler. Den bruker nesten 1 1/2 time på å kopiere inn OpenOffice Portable med alle sine småfiler. Totalt er det under 300MB. Men den har "normal" hastighet på større filer (20MB+) Blir spennende å se pris/ytelse på denne.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser spennende ut med en vanntett minnepinne. Ikke at jeg har bruk for det så ofte, men det kunne absolutt vært praktisk å slippe å tenke på at den kan bli ødelagt om jeg tilfeldigvis skulle miste den i vannet eller på en stein 10 meter under meg Sikkert noe Bear Grylls kunne hatt glede av Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sikkert noe Bear Grylls kunne hatt glede av kanskje di kunne gitt ut ein corsair bear grylls edition, "alle" gir jo ut diverse dingser med fatal1ty stemplet på Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sikkert noe Bear Grylls kunne hatt glede av kanskje di kunne gitt ut ein corsair bear grylls edition, "alle" gir jo ut diverse dingser med fatal1ty stemplet på Ja, det burde de! Jeg hadde garantert kjøpt en bare den ikke var for dyr Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kjøpte 32GB utgaven for en stund siden. Har hatt et par Voyagere til nå, hhv 2GB og 4GB, men på de faller korken så lett av og blir borte, så kjøpte Survivor mest for å ha en der "korken" faktisk sitter på. Har ved noen anledninger kjørt Voyager i vaskemaskin, søla kaffe på de o.l. De er like fine, så Voyager tåler i høy grad også vann! Survivor er mer for de som driver med undervannssviesing eller på annen måte utsetter det de har med seg for stort trykk... eller for de som ikke vil miste "korken" så lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå