Mys1 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei. Er så lei av å ikke få til å få endre fra Nat type 3 til 2. Skriver ned forhåpentligvis ned den informasjonen dere trenger for å hjelpe meg. Routeren heter: GS605, fra Netgear. Jeg har lest litt men skjønner ikke helt hvordan man "port forward"er eller hva det heter, eller hvordan man logger inn, og hva man må skrive i URL-en for å komme inn osv. Please hjelp! Og forresten, så går det to routere gjennom til internetten min (nr 2 heter da kanskje switch), er det sånn at de har felles innstilinger, eller blir det forsatt nat type 3 hvis jeg bare fikser det på den ene? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei, GS605 er en switch... Det er i routeren du må endre innstillinger Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvis det er X-box eller PS3 du skal åpne porter til, så er det bare å velge UPNP i routeren. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Routeren min heter WT624 V2. Logga inn på IP-adressen og kom inn på sida til routeren, hvor det blant annet var alternativet "port forwarding/port triggering". Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) ...feilpost Endret 19. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror jeg har aktivert UPNP på Routeren min, sjekka. Bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå