Gå til innhold

Hvilke sko er dette ? Trenger hjelp og tips.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som alle andre sier, ikke gå for seilsko nå som vinteren nærmer seg. Sjekk bloggen til Charles, der var det gode tips. Men et tips, kjøper du sko med skinnsåle burde du få en skomaker til å legge en gummisåle over. Skinn har ikke så godt av å kjøles ned og bli vått, så snø er ikke skinnsålers beste venn for å si det sånn! I tillegg er skinnsåler ekstremt glatt:P

 

Finner ikke noen sko jeg syns noe om i den bloggen, av en eller annen merkelig grunn :o

Men vet du hvilke sko det er som er avbildet på det bildet??! Det jeg er ute etter, ikke om de egner seg for vinter eller sommer ;) Hehe. Ellers, takk for tips :)

 

Det er en eller annen form for seilersko. Det er ikke Docksides hvertfall... Jeg tror muligens at Bianco har noe lignende. Men som sagt, vent til våren med å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte de på Bogart i Tønsberg. Har sett de på Volt og Sole Service i Oslo, men disse har ikke vært i semsket skinn. De hadde de i nettbutikken til Sole Service for en stund tilbake men ser ikke sånn ut nå lenger. Prøv til våren igjen, seilersko er ikke helt høstens sko. :)

 

Enig enig, men bare DIGGER de :) Hehe. MEn husker de vel til våren og :p Takk for tips ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...