BigScaryNi**a Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Skal legge spille cd'ene mine pa disken som backup..hvilket program anbefaler dere til dette? (Helst noe lite krevende og enkelt som ripper til .ISO .BIN eller noe.) Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Du kan sjekke ut WinISO. Flott program. Ikke gratis, vel og merke, men jeg regner med at du får prøve den i 30 dager eller noe sånt. Koster uansett ikke mye. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg er fan av CloneCD. Kjøpte meg det og har ikke angra siden. Med den siste versjonen kan du også legge inn en virtuell CD-ROM à la Daemon tools. Jeg har, kanskje mest av vane, brukt Daemon tools ved siden av CloneCD, men det er altså ikke nødvendig lenger... Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Takk for svar, Skal prove begge. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 gratis: burnatonce, (under read/copy velg ddump to image, lager bin+cue) Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Vil absolutt anbefale CloneCD. Frå og med v4 har dei har dei gjort ei genial forrandring; du velger berre kva type media du skal kopiere, og programmet styrer sjølv innstillingane, og aktiverar/deaktiverar desse etter kvart som det er bruk for / ikkje bruk for desse (f.eks lesing av "feil" på cd ++). Programmet lagar og .cue fil om det er ønskelig. Men, skulle du ein gang trenge å bruke kopien i staden for originalen vil du mest sannsynlig trenge ein crack (og helst nocd patch) for å kunne spele spelet. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Men, skulle du ein gang trenge å bruke kopien i staden for originalen vil du mest sannsynlig trenge ein crack (og helst nocd patch) for å kunne spele spelet. Nettopp det som er poenget med CloneCD, at du IKKE trenger det... Lenke til kommentar
clone_cd Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 bruk no easy cd ripper da for f... !!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå