Frostshock Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Tone er 3 år eldre enn Jens. Jens=X Tone=X+3 Oppgave: Hvor gammel er Jens dersom alderen hans multiplisert med alderen til Tone = 418? Da har jeg satt opp stykket: X * (X+3) = 418. Har prøvd mange forskjellige ting, med mange forskjellige svar, men kommer ingen vei og er usikker på hva som er riktig. Noen som kan hjelpe? Endret 15. oktober 2009 av zl33p Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Check this out: Jeg ville gjort akkurat det samme, og samtidig må man huske at det snakk om alder her. Med andre ord kan man stryke den negative løsningen, og sitter igjen med svaret 19. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Check this out: Var det et program som gjorde det for deg, eller gjorde du det selv? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er absolutt så smart, så ja. Haha nei... Jeg brukte et matteprogram som heter Equation Wizard : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå