gwh Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 La inn en bestilling hos komplett i dag tidlig 0840 , og er nå på pickup point på vinderen, ankommet 1437 Noen raskere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 bestilte printer hos komplett. henta den selv etter 20 min på henteavdelingen... den stod allerede klar til henting Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Men det var henting, ikke levering Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 de "leverte" den i armene mine da jeg kom Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Feilmeldte en RAM brikke til Lenovo support på slutten av dagen, tirsdag, fikk den levert morgenen onsdag. Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Det var jo kjempe bra, men jeg personlig ville ikke kalle dette en levering når det er snakk om fra et lager til et pick-up point. Det jeg tenker på når jeg hører om rask leveringstid er hvor lang tid det tar fra du sender bestilling til pakken er gått ut av butikkens lager. Er du like vel i mot så kan jeg si at jeg har en kjappere levering. Bestilte på digitalimpuls.no. 1 time senere var jeg nede i butikken og henta varen. Endret 15. oktober 2009 av Medicaner Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bestilte frikort fra NAV for seks uker siden ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg bestillte no stæsj fra Hong Kong sent en Onsdags kveld og fikk det på Fredags morgen. DET syns jeg er imponerende.. Må nevnes at det var med UPS og de leverte pakka på døren. UPS eier alt og alle når det kommer til shipping. Endret 15. oktober 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bestilte en MacBook Pro fra Eplehuset i Ålesund (jeg bor i Lillehammer) halv to en onsdag. Fikk den levert på døren før halv tolv dagen etterpå. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bestilte frikort fra NAV for seks uker siden ... hahaha! det var dagens! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 tror min mest imponerende levering hittil blir synology, ba de om en ekstra diskskuff til en nas. mailet de mandagen og torsdagen var den her(fra singapor), ikke tok de ei øre for den heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå