snozzlee Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei! I det siste, tror etter den siste patchen så har WoW bare fryst og får opp 'not responding'. Da må jeg starte hele spillet om igjen, og dette er da veldig irriterende. Kan skje hver halvtime ca. Jeg spiller på en ca 1.5 år laptop som har greid å håndtere spilling + andre programmer oppe før. Men nå ser det ikke ut som at det spiller en rolle, jeg har ingenting annet oppe enn WoW og det ser ut til å skje fortsatt. Har windows vista, 4gb ram, mye plass på pcn, Nvidia Geforce 8600M GS Jeg har scannet for virus og det er ikke det, har også oppdatert alle drivere, og lasted ned updates for windows. Det eneste jeg kan tenke meg er at det er vifta, som blir for varm, for den blir utrolig varm, og bråkete noen ganger til å være en bærbar. Setter pris på alle ideer og hjelp! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du kan jo opne opp pcen og fjerne støv på vifta da, for å sjå om det hjelper. Men da hadde sannsynlegvis pcen slått seg av. Køyrd wow repair? Lenke til kommentar
snozzlee Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 ikke prøvd wow repair nei, får prøve det og se om noe forandrer seg. Har ikke lyst å åpne pcn, prøvde engang før og da var det helvete, masse små skruer! Og fikk ikke kommet meg til vifta Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Etter så lang tid har du nok masse støv i viften hvis du har brukt laptopen som en LAPtop, så anbefaler jeg deg å skru opp og fjerne støv selv om det ikke nødvendigvis er problemet. Men pcen kan nok gå litt raskere ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå