2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mener bestemt jeg var med å diskuterte i denne tråden... Var det jeg som gikk til personangrep? Eller ble den tråden stengt? Uansett: Gladnyhet til tusen Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og som CypheroN helt riktig påpekte, jeg liker ikke musikken. Men hvorfor blir du glad, da? Det har jo ingenting å si for deg om de slutter, om du uansett ikke hører på musikken deres. Da er du bare smålig. nettopp! Endret 30. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og som CypheroN helt riktig påpekte, jeg liker ikke musikken. Men hvorfor blir du glad, da? Det har jo ingenting å si for deg om de slutter, om du uansett ikke hører på musikken deres. Da er du bare smålig. Hører da på radio.. Masse ekkelt som besudler ellers gode "radio runder".. Endret 30. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Band blir vel ofte spilt mer etter at de legger opp, så sånn sett var det vel bedre om de ikke ble oppløst Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og som CypheroN helt riktig påpekte, jeg liker ikke musikken. Men hvorfor blir du glad, da? Det har jo ingenting å si for deg om de slutter, om du uansett ikke hører på musikken deres. Da er du bare smålig. Hører da på radio.. Masse ekkelt som besudler ellers gode "radio runder".. ja nå er det bare fra det nye albume. og det er klart det dårligste. De har jo betydd ekstremt mye værden over for pop kultuern og ikke minst 80 tallet. De 3 første albumene dems er de beste : hunting high,low og stay on these roads og scoundrel days Endret 30. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Og som CypheroN helt riktig påpekte, jeg liker ikke musikken. Men hvorfor blir du glad, da? Det har jo ingenting å si for deg om de slutter, om du uansett ikke hører på musikken deres. Da er du bare smålig. Hører da på radio.. Masse ekkelt som besudler ellers gode "radio runder".. ja nå er det bare fra det nye albume. og det er klart det dårligste. De har jo betydd ekstremt mye værden over for pop kultuern og ikke minst 80 tallet. De 3 første albumene dems er de beste : hunting high,low og stay on these roads og scoundrel days Så fordi de har betydd mye innen popkulturen så får ikke jeg lov til å syntes det er flott at de gir seg? Og nå spurte du jo faktisk om vår mening. Endret 31. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå