Ercles Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 En gledens dag. Oppsummerer det for meg. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Spiller egentlig ikke noe rolle for meg, jeg kommer aldri til å tenke på noe annet en Take on Me når jeg hører ordet a-ha uansett. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 a-Ha hadde jo mange hits i senere tid, og solgte godt utenlands. Har dere levd under en stein? Summer moved on, Major earth major sky, forever not yours og Lifelines er jo alle kjente sanger. a-Ha lager eksemplarisk radiomusikk. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Populær betyr ikke nødvendigvis god musikk. Radioen holder jeg meg langt unna. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Nei det gjør det ikke, men man kan ikke bare se bort ifra at A-ha lagde god popmusikk, enten du liker det eller ikke. God musikk er så mangt! Endret 17. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 a-ha er absolutt god musikk uten tvil. Liker man pop så er jo a-ha en selfølge. men som de fleste vennene mine,de hører på rock og techno. Da er ikke a-ha så veldig populært for dem akkurat. men man kan ikke si a-ha er dårlig. Morten Harket har en sær måte og synge på og de er et fantastisk live band. kanskje ikke nå lenger men de var. De har vunnet utallige med priser eller hva jeg skal kalle det nå. Solgt nærmere 70 millioner albumer,inkl singler. Kunne sittet og skrivet i hele natt. Når de fleste hører bandet a-ha så tenker man med en gang "take on me" og det er bare lol. Take on me er kanskje en av de mest ihjælspilte låtene. men a-ha har ikke bare take on me. Og jeg er stor fan av a-ha og jeg er ikke særlig fan av take on me. Men de har utallige gode sanger som: Hunting high and low The sun always shines on tv Scoundrel days I've been losing you Manhattan skyline Stay on these roads ++++++++++++ a-ha forever! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Objektivt er det kanskje negativt sidan Norge mister eit internasjonal anerkjent band. Subjektivt sett bryr eg meg ikkje, høyrer ikkje på pop. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Om iron maiden hadde slutta hadde ikke det brydd meg en dritt heller. Fordi jeg hører ikke på rock. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det bryr meg veldig lite at A-ha gir seg. Om det er bra eller dårlig, vet jeg ikke. Jeg har et par album av dem, men de blir sjeldent spilt. For meg er det det samme om de gir seg eller holder på tyve år til. Endret 19. oktober 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Nylig konsert fra dem. Fra i går. Her synger jo Morten mye mye bedre en på lenge!! og han får til og med prøve seg på gitar også Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *Setter på Scoudrel Days-LP* Jeg har aldri vært fan av 80-tallsmusikk, men de to første a-ha-skivene er herlige. Pop-storhet! Analogue var helt ok, mens Foot of the Mountain var skuffende. Virker som om de er gode i begynnelsen, så dabber det av, for de to første platene etter comebacket (Minor Earth Major Sky og Lifelines) er også nydelige. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 *Setter på Scoudrel Days-LP* Jeg har aldri vært fan av 80-tallsmusikk, men de to første a-ha-skivene er herlige. Pop-storhet! Analogue var helt ok, mens Foot of the Mountain var skuffende. Virker som om de er gode i begynnelsen, så dabber det av, for de to første platene etter comebacket (Minor Earth Major Sky og Lifelines) er også nydelige. Helt enig. Foot of the mountain holder seg ikke like høyt opp. Når jeg setter på en a-ha plate. har alle sammen. Da blir det sjelden foot of the mountain jeg velger. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 En gledens dag. +1 Kan du utdype det ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Han liker ikke musikken. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Han liker ikke musikken. Nå var det ikke deg jeg spurte. Alikevel. Jeg hører ikke på iron maiden og jeg liker ikke rock,men jeg synes jo ikke det er en gledens dag om de slutter fordi betyr jo mye innen rock. Derfor synes jeg han kan utdype svare litt bedre en og skrive 1+ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå var det ikke deg jeg spurte. Jeg beklager på det dypeste. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Nå var det ikke deg jeg spurte. Jeg beklager på det dypeste. nei nei,jeg mente det ikke sånn for å være frekk,men jeg ville ha et utfyllende svar av Osecia. Endret 30. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) En gledens dag. +1 Kan du utdype det ? Er vel ikke så vanskelig å skjønne. Jeg støtter det L4r5 sa. Og som CypheroN helt riktig påpekte, jeg liker ikke musikken. Endret 30. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og som CypheroN helt riktig påpekte, jeg liker ikke musikken. Men hvorfor blir du glad, da? Det har jo ingenting å si for deg om de slutter, om du uansett ikke hører på musikken deres. Da er du bare smålig. Endret 30. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå