spetwols Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Veit ikke hva jeg skal si Har hørt på a-ha siden jeg gikk i 1 klasse. Skal på noen konserter til med dem før dem gir seg. Men en trist dag og høre den nyheten for meg og for resten av fansen værden over.. RIP A-HA!! http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=569057 Her kan dere gjerne skrive om dere har noe forhold til a-ha eller hva ditt beste minne var. beste sang osv.. Endret 15. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er kanskje rart, men utenom de kjente sangene som man hører på radio nå og da, så har ikke noe forhold til Aha i det hele tatt. Tror jeg aldri har satt på Aha på anlegge eller på mp3 spilleren noen sinne. Merkelig egentlig, men det er jo trist for norsk musikk at de gir seg. De er jo tross alt store, som sagt kanskje de, på musikksiden, som har utmerket seg mest på verdensbasis siden Grieg ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har hørt lite av de bortsett fra klassikerne/hit'ene fra 80tallet. De var supre, det nye har jeg ingen formening om. Husk at Morten Harket nok fortsetter som soloartist. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 På tide sier nå bare jeg. Det virker som at denne gruppen har blitt holdt kunstig i live de siste femten årene eller noe. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kanskje like greit .. Lenge siden jeg hadde en skikkelig A-ha-opplevelese .. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kanskje på tide. Analogue (2005) var ikke så ille faktisk, men det nyeste albumet var så rett frem kjedelig og virka som noe kopi fra det de lagde på 80-tallet. The Sun Always Shines on T.V er og blir den beste sangen deres, og ikke Take on Me. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 En gledens dag. Enig, har aldri vært noe fan av verken A-ha eller MH. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Greit at de gir seg nå synes jeg , gullalderen er for lengst over. De har splittet bandet tidligere også. La oss håpe at denne gang er det for evig og alltid Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Helt greit at de sier så, men tror dem gjør jeg ikke. De kanskje tror selv de legger opp, men om 5-10 år er beløpene til et comback store nok og da titter de frem på ny. Er jo lov å håpe de denne gangen forblir døde. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 De største siden Grieg var vel å ta i litt Jess! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) I salgstall og internasjonal annerkjennelse kanskje? Endret 15. oktober 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 blæblæblæblæblæ ! Seriøst, denne tråden handler om at a-ha legger opp Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ville det ikke være en ide å slutte med off-topic krangling og heller konsentrere seg om diskusjon rundt det emnet faktisk handler om? Personlig synes jeg det er synd at A-HA legger opp. Aldri vært noen stor fan, men de har da kommet med enkelte gode sanger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bryr meg personlig ikke om A-ha, deres storhetstid er over for godt over 10 år siden.Personlig så synes jeg hele "comebacket" deres bare var et patetisk forsøk på å tjene penger og gjennoppleve gammel glans. Nei, de skulle aldri prøvd seg på det stuntet. Da hadde vi sitti her med gode minner om "Hunting High and low", "Take on me" og de andre gamle sangene og så hadde vi sliuppet å se en halvgammel slesking ødelegge minnet om det som en gang var norges beste band i manges øyne. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jaja alle har hver sine meninger. Men jeg synes ikke de ble skadet av comebacke dems. Det nye albume foot of the mountain var jo ikke et dårlig album. Var mange gode låter der. Som The bandsthand,shadowside,foot of the mountain. og a-ha er et band som har klart det igjen,og igjen! Og det er det egentlig ikke veldig mange band som klarer. Endret 15. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Flott at dei endeleg innsåg det var på tide å gi seg. Dei første songane var tålbare. The sun alway shines on tv var ganske bra. Men når eg høyrer dei sure tonane i FOOT OF THE MOUNTAIN bli prakka inn i øret mitt kvar gong eg skrr på radioen blir det nok. Bra at dei gav seg no, og ikkje kom med fleire ynkelege forsøk på comeback. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Flott at dei endeleg innsåg det var på tide å gi seg. Dei første songane var tålbare. The sun alway shines on tv var ganske bra. Men når eg høyrer dei sure tonane i FOOT OF THE MOUNTAIN bli prakka inn i øret mitt kvar gong eg skrr på radioen blir det nok. Bra at dei gav seg no, og ikkje kom med fleire ynkelege forsøk på comeback. hehe Jeg tviler ikke på et comeback til Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '29' svar på allerede slettet innlegg. Mener man en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette i den aktuelle tråden, men rapporter. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hunting High And Low og The Sun Always Shines On TV er udødelig popmusikk. Ellers har jeg ikke rare forholdet til a-ha. Helt greit at de gir seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå